دفاع تمام قد نصیرزاده از علیرضا منصوریان

معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفت: از نظر ما منصوریان سرمربی خوبی است و اصول حرفه‌ای ایجاب می‌کند از او حمایت کنیم و او باقدرت به کارش ادامه می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس، هوشنگ نصیرزاده  در خصوص شایعه مذاکره باشگاه تراکتور با  مهدی تارتار  برای هدایت این تیم، اظهار داشت: ما اصلا با تارتار مذاکره نکردیم و قرار هم نیست با باشگاه پیکان مذاکره کنیم. ما اصلا به هیچ گزینه‌ای فکر نمی‌کنیم چراکه فعلا بازی با تیم مس رفسنجان را در پیش داریم. سرمربی تیم ما علیرضا منصوریان است و از کادرفنی تیم‌مان حمایت می‌کنیم.

میزان نوشت؛ وی ادامه داد: اگرچه ممکن است در هر باشگاهی تصمیمی در صورت نارضایتی به وجود بیاید، ولی از نظر ما منصوریان سرمربی خوبی است و اصول حرفه‌ای ایجاب می‌کند از او حمایت کنیم و او باقدرت به کارش ادامه می‌دهد. اسامی هم که در فضای مجازی مطرح می‌شود صحت ندارد.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به خاطر تغییراتی مدیریتی در باشگاه تراکتور منصوریان برکنار شود، گفت: نه این مسائل ربطی به هم ندارد. ارزیابی مربیان با نتایج‌شان انجام می‌شود و نه با رفاقت‌های‌شان. ارزیابی که ما از سرمربی تیممان داریم با نتایج او است. اتفاقا من دوستی دیرینه و بسیار قدیمی با منصوریان دارم. او از دوستان خیلی خوب من است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر باشگاهی ممکن است گزینه‌هایی را برای جانشینی مربی خود داشته باشد، ولی ما حتی گزینه‌ای را برای این کار هم در نظر نگرفتیم. فعلا منصوریان به کارش ادامه می‌دهد. او قرار است کارش را با قدرت انجام دهد و ما به فکر بازی هفته چهارم هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید