خداداد ورود ممنوع بود اما پسر رحمتی در جایگاه نشست!

در حالی که ماموران امنیتی از ورود خداداد عزیزی به ورزشگاه جلوگیری کردند، پسر مهدی رحمتی این دیدار را از جایگاه خبرنگاران نظاره کرد!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ دیدار شهرخودرو صنعت نفت آبادان با اتفاقات جالبی همراه شد و ماموران امنیتی پروتکل بهداشتی را به طور سلیقه ای اجرا کردند. طبق این پروتکل به جز ارکان برگزاری مسابقه، فقط پنج نفر از مدیران باشگاه با هماهنگی سازمان لیگ قادر به تماشای بازی از درون ورزشگاه هستند و سایرین حق حضور روی سکوها را ندارند.

به همین دلیل به گفته محمد نوازی، مربی شهرخودرو خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال ایران و مشهد که قصد داشت در ورزشگاه حاضر شود و دیدار این تیم را از نزدیک تماشا کند، با مخالفت ماموران امنیتی مواجه شد و از مقابل ورزشگاه به خانه اش برگشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که در همین شرایط، پسر سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو از جایگاه خبرنگاران این دیدار را تماشا می‌کرد. البته او به همراه فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو در جایگاه ویژه حضور داشتند که در ادامه به علت اجرای پروتکل‌های بهداشتی مجبور به ترک این مکان شدند. حمیداوی هم برای تماشای بازی راهی رختکن شد تا از طریق تلویزیون دیدار تیمش را مشاهده کند.

اگر چه اجرای قانون برای هر کسی در هر جایگاهی الزامی است اما وقتی پسر رحمتی به اتکای مربیگری پدرش می‌ تواند بازی را از سکوها تماشا کند، قطعا خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی حق دارد به عنوان پیشکسوت فوتبال این دیدار را تماشا کند.

دیدگاه تان را بنویسید