داور چهارم پنالتی پیکان را لغو کرد، نه VAR ایرانی!

در حالی که گفته می شود بیژن حیدری در بازی ذوب آهن و پیکان با دیدن تصاویر زنده تلویزیون از تصمیم خود برای اعلام پنالتی منصرف شده، اکنون مشخص شده این اتفاق واقعیت ندارد چرا که داور چهارم در این تصمیم گیری به او کمک کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در جریان دیدار دو تیم ذوب‌آهن و پیکان داور مسابقه در دقایق پایانی بازی یک پنالتی اشتباه به سود پیکان اعلام کرد اما پس از اعتراض بازیکنان ذوب‌آهن و صحبت‌های داور با کمک‌هایش این پنالتی لغو شد و در واقع تصمیم داور برگشت.

فارس نوشت: با توجه به اظهارات گزارشگر بازی این تصور به وجود آمد که داور با دیدن فیلم تکرار صحنه روی دوربین‌های فیلمبرداری تصمیم به برگرداندن پنالتی گرفته اما در واقع اینطور نبوده و کمک داور چهارم باعث شد تا قاضی مدارن تصمیم درست را بگیرد.

علی دادفر مدیر رسانه‌ای ذوب‌آهن در این خصوص اظهارکرد: در این صحنه داور چهارم به داور وسط کمک و اعلام کرد که برخوردی صورت نگرفته است. در تمام سال‌هایی که در فوتبال حضور دارم این اولین بار است که داور چهارم به تصمیم گیری صحیح داور وسط کمک می‌کند. ضمن اینکه بازیکن حریف هم خودش اذعان داشت که برخوردی صورت نگرفته است. مهدی تارتار سرمربی پیکان نیز به همین خاطر از شجاعت داور و کمک او تشکر کرد.

دیدگاه تان را بنویسید