آخرین جزییات درباره همکاری سینما و بورس

سید غلامرضا موسوی درباره آخرین وضعیت همکاری سینما و بورس گفت: کرونا باعث شد همکاران ما در زمینه فعالیت سینما در بورس زیاد فعال نباشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ سید غلامرضا موسوی دبیر شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما، درباره آخرین وضعیت ورود سینما به بورس گفت: به دلیل شیوع کرونا که شرایط سینما را درگیر معضل کرد، فعلاً اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ افزود: همانطور که می‌دانید ما با دو معضل متفاوت روبرو هستیم؛ اول اینکه سالن‌های سینما تقریباً بعد از کرونا بجز دو سه ماه، تعطیل بودند و بازگشایی‌ها در حد چند سالن بود که آن‌ها هم از شنبه دوباره به تعطیلی کامل می‌رسند. تولید هم که علی رغم صدور پروانه ساخت به صورت محدود صورت می‌گیرد. ضمن اینکه تهیه‌کنندگان بخش خصوصی رغبت چندانی برای سرمایه‌گذاری نداشتند؛ چون ابتدا فیلم‌های ۹۸ و ۹۹ باید اکران شوند و معلوم نیست شرایط بازگشایی و رونق سینما‌ها به چه شکل پیش برود. شاید با وضعیت پیش آمده حداقل تا تابستان سال آینده پخش و اکران مطلوبی نداشته باشیم.

دبیر شورای عالی تهیه‌کنندگان ادامه داد: همه این‌ها باعث شده همکاران ما در زمینه فعالیت سینما در بورس زیاد فعال نباشند. در نتیجه علی رغم علاقه‌مندی بورس برای همکاری با سینما، فعلاً اقدام خاصی صورت نگرفته است. امیدواریم زمانی که شرایط به حالت عادی در می‌آید، این همکاری به خوبی شکل بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید