اطلاعیه عجیب باشگاه ذوب آهن در آستانه دیدار با ماشین سازی

باشگاه ذوب آهن در آستانه دیدار با ماشین سازی نسبت به اشتباهات داوری اعتراض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه ذوب‌‌ آهن اصفهان با انتشار متنی به استقبال بازی هفته دوم لیگ برتر رفته و در این متن با توجه به اشتباه داوری در هفته اول که منجر به اعلام پنالتی به سود فولاد خوزستان و از دست رفتن سه امتیاز خانگی مقابل شاگردان جواد نکونام شد، نسبت به بهتر شدن داوری‌ها در ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار امیدواری کرد.

در اطلاعیه باشگاه ذوب‌آهن آمده است:

هفته دوم لیگ بیستم فوتبال کشور از پنجشنبه این هفته  پیگیری می‌شودو به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مسابقات بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار می شود. افرادی که اگر در ورزشگاه حضور داشتند شاید هم قضاوت‌های منصفانه‌تری انجام می‌شد و هم هیجان دیدارها افزایش می‌یافت.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با چهره‌ای متفاوت و با انگیزه، باهدایت سرمربی با دانش خود رحمان رضایی در اولین دیدار در ورزشگاه فولادشهر مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت و در یک دیدار جذاب و دیدنی اما با حاشیه داوری، امتیاز کامل بازی را از دست داد و  ۲ بر ۲ متوقف شد.

ارائه یک بازی خوب فنی و کار تیمی توسط ذوب‌آهن در این دیدار برای دوستداران و هواداران امیدوار کننده بود و نوید روزهای خوب و متفاوتی را می‌دهد.

ذوب‌آهن در آن دیدار با شایستگی‌هایی کادر فنی و حمایت‌های خوب سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه باشگاه توانست یک بازی زیبا و فنی را ارائه دهد و بازی یک بر صفر باخته را ۲ بر یک کند، هرچند که به دلیل اشتباه داوری، ذوب آهن نتوانست سه امتیاز این بازی را کسب کند اما هیچ چیز از ارزش‌های تیم کم نشد.

ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر روز جمعه ۳۰ آبان در تبریز به مصاف ماشین سازی می‌رود، امید است با دقت و نظارت بیشتر برشرایط داوری دیگر تیم ذوب آهن که برنده درایت کادرفنی و بازیکنان خود است، بازنده تیم داوری نباشد و دل مردم خونگرم نصف جهان، هواداران غیور و پرسنل سختکوش مادر صنعت کشور از نتایج و حاشیه های غیر منتظره به درد نیایید.

 

دیدگاه تان را بنویسید