برتری برزیل و آرژانتین با شکست رقبا در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی قطر در منطقه آمریکای جنوبی با برتری تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین پیگیری شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرونده هفته چهارم از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (چهارشنبه) با برگزاری  سه دیدار بسته شد که در یکی از این دیدارها برزیل صدرنشین در خانه اروگوئه به برتری 2 بر صفر دست یافت.

آرتور ملو در دقیقه 34 و ریچارلیسون در دقیقه 45 برای سلسائو گلزنی کردند. اروگوئه هم که در این دیدار لوئیس سوارس را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشت، از دقیقه 71 در پی اخراج ادینسون کاوانی 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

شاگردان تیته با این برد شمار امتیازات خود را به عدد 12 رساندند و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند. مردان اسکار تابارس هم 6 امتیازی باقی ماندند و در حال حاضر در رده پنجم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها هستند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین هم موفق شد در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر پرو را از پیش‌رو بردارد. برای آلبی‌سلسته در این دیدار نیکلاس گونسالس در دقیقه 17 و لائوتارو مارتینس در دقیقه 28 گلزنی کردند.

شاگردان لیونل اسکالونی با این برد خارج از خانه 10 امتیازی شدند و در حال حاضر رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را در اختیار دارند. پرو هم یک امتیازی باقی ماند و در رتبه نهم از جدول 10 تیمی این مرحله از رقابت‌هاست.

در بازی دیگر،‌ پاراگوئه در ورزشگاه دفنسورس دل‌چاکو مقابل میهمانش، بولیوی تن به تساوی 2-2 داد. آنخل رومرو (19- پنالتی) و آلخاندرو رومرو (72) برای پاراگوئه و مارسلو مارتینس مورنو (41) و بوریس سیسپدس (45) برای بولیوی گلزنی کردند.

با این نتیجه پاراگوئه 6 امتیازی و بولیوی یک امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های چهارم و دهم جدول جای دارند.

جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در پایان هفته چهارم به شرح زیر است:

جام جهانی 2022 , تیم ملی فوتبال آرژانتین , تیم ملی فوتبال برزیل , تیم ملی فوتبال اروگوئه ,

 

دیدگاه تان را بنویسید