مظلومی:‌ گل قایدی اروپایی بود/ جای وریا در تیم ملی خالی است

سرپرست تیم استقلال درباره گل مهدی قایدی در دیدار مقابل بوسنی گفت: گل قایدی اروپایی بود. مهدی هر روز پخته‌تر می‌شود و امیدوارم همیشه این روند را ادامه بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرویز مظلومی سرپرست تیم استقلال در خصوص مسائل مختلف این باشگاه به صحبت پرداخت. او می‌گوید هنوز کادر فنی با جدایی پورحمیدی دروازه‌بان این تیم موافقت نکرده است و قرار است در این باره تصمیم‌گیری صورت بگیرد.

پورحمیدی هم در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته و ظاهرا قرار است به آلومینیوم اراک برود؟

ایلنا نوشت؛ او با ما قرارداد دارد و نمی‌تواند جایی برود. محمود فکری او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده و به زودی در مورد وی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

 از شرایط تیم رضایت دارید؟

شرایط خوبی داریم. بچه‌ها با انگیزه در حال تمرین کردن هستند و تلاش می‌کنیم همانند هفته اول بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 بازی سختی مقابل فولاد دارید؟

بازی بسیار سختی است. فولاد تیم بسیار خوب و باانگیزه‌ای است. از مربی بسیار خوبی برخوردار است. بازی کردن در اهواز همیشه سخت بوده است. با برنامه‌ریزی که کادر فنی انجام می‌دهد، امیدواریم نتیجه لازم را بگیریم.

وریا غفوری هم به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟

شاید مربی تیم ملی قصد دارد یکسری بازیکن جوان را محک بزند اما جای وریا در تیم ملی خالی است. به نظر من وریا غفوری بهترین دفاع راست تیم ملی ایران است حتی من معتقدم مسعود ریگی و ارسلان مطهری هم باید به تیم ملی دعوت شوند. ریگی باید چکار کند که به تیم ملی دعوت شود در حالی که بهترین هافبک دفاعی ایران است؟

 مهدی قایدی هم گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند؟

گل قایدی اروپایی بود. از گلزنی‌های او بسیار خوشحالم. این نشان می‌دهد که مهدی هر روز پخته‌تر می‌شود و امیدوارم همیشه این روند را ادامه بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید