دور برگشت لیگ‌برتر کشتی یک هفته به تعویق افتاد

با درخواست تعدادی از باشگاه‌های حاضر در بیستمین دوره لیگ‌برتر کشتی جام یادگار امام (س)، زمان آغاز دور برگشت این مسابقات یک هفته به تعویق افتاد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طبق برنامه از قبل مشخص شده و بعد از اعلام خبر لغو مسابقات قهرمانی جهان 2020 قرار بود دور برگشت لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) از اول آذرماه آغاز شود.

فارس نوشت؛ با این حال طی روزهای اخیر درخواست برخی از باشگاهها مبنی بر تعویق مسابقات به دلیل مشکلاتی که موج جدید ویروس کرونا به وجود آورده، به سازمان لیگ رسید. بر همین اساس سازمان لیگ کشتی نیز تصمیم گرفت زمان آغاز دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام(س) را یک هفته به تعویق بیاندازد.

در همین راستا برنامه جدید این مسابقات به باشگاه‌ها ابلاغ شد که طبق آن مراسم وزن کشی مسابقات گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی 8 آذرماه انجام خواهد شد و دیدارهای دور برگشت این گروه نیز 9 و 10 آذرماه برگزار می‌شود. مراسم وزن کشی در گروه ب روز 11 آذرماه انجام می‌شود و مسابقات این گروه 12 و 13 آذرماه برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم وزن کشی دور برگشت لیگ‌برتر کشتی آزاد در گروه الف 15 آذرماه و مسابقات این گروه 16 و 17 آذرماه برگزار خواهد شد. وزن کشی گروه ب نیز 18 آذرماه و مسابقات آن 19 و 20 آذرماه انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر در کشتی فرنگی 25 آذرماه و در کشتی آزاد 28 آذرماه برگزار می شود.

مسابقات دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی همچون دور رفت به صورت متمرکز و با رعایت پروتکل های بهداشتی به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید