رونالدو به دایی نزدیک تر شد/ رکوردشکنی راموس در تساوی اسپانیا و هلند

تیم های کشورهای مختلف با مسابقاتی دوستانه تنور فوتبال را داغ کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یکی از جذاب ترین بازی ها مربوط به تقابل ترکیه و کرواسی بود که با تساوی سه بر سه به اتمام رسید. جنگیز، یازیچی و توسون برای تیم ملی ترکیه گلزنی کردند و بودیمیر، پاشالیچ و برکالو برای تیم ملی کرواسی.

تیم ملی اسپانیا در زمین هلند به تساوی یک بر یک رضایت داد که البته سیمون دروازه بان این تیم در این بازی خوش درخشید. کانالس در نیمه اول برای لاروخا گلزنی کرد در حالی که فن ده بیک در نیمه دوم برای هلند گلزنی کرد تا هافبک منچستریونایتد سرنوشت بازی را تعیین کند و کار با تساوی به پایان برسد. راموس در این بازی به 176 بازی ملی رسید و با رکورد تاریخ اروپایی ها که در اختیار بوفون بود، برابری کرد.

بازی آلمان و جمهوری چک نیز با تک گل والدشمیت به سود ژرمن ها به ثمر رسید. لوو در این بازی به ستارگان سرشناس خود نظیر کروس و نویر استراحت داده بود.

بلژیک نیز با دبل بتوشایی در مقابل تک گل مهمدی در مقابل سوئیس با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

ایتالیا هم با گل های گریفو (دو بار)، برناردسکی و اورسولینی در مقابل مالت با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد. تیم مانچینی در این بازی دو بار با پنالتی گل زد.

پرتغال نیز با نتیجه هفت بر صفر مقابل آندورا پیروز شد که رونالدو که در دقیقه 45 وارد زمین شده بود، گلزنی کرد و توانست به 102 گل ملی برسد و حالا فقط هفت گل تا علی دایی فاصله دارد. فلیکس، امیلی گارسیا ( گل به خودی)، پائولینیو (دو بار)، رناتو سانچز، پدرو نتو برای پرتغال گلزنی کردند.

نتایج سایر بازیهای مهم بدین شرح است:

دانمارک 2-0 سوئد

لهستان 2-0 اوکراین

دیدگاه تان را بنویسید