رای پرونده استراماچونی رسید/ استقلال یک میلیون و سیصدهزار یورویی محکوم شد

رای پرونده شکایت استراماچونی، از سوی فیفا به باشگاه استقلال ارسال شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ساعتی پیش رای پرونده استراماچونی به باشگاه استقلال رسید و این باشگاه به پرداخت یک میلیون و سیصدهزار یورو محکوم شده است.

فوتبال نوشت: رای این پرونده ساعتی پیش به باشگاه استقلال رسید و هر چند  ساعاتی پیش جلسه هیات مدیره استقلال لغو شد اما مددی و خلیل زاده در باشگاه استقلال جلسه داشتند و البته در این جلسه امیرحسین فتحی مدیرعامل قبلی استقلال هم حاضر بود.

در این جلسه مواردی درباره بحثهای حقوقی قبلی باشگاه در زمینه قراردادها با مربیان خارجی و آل  اشپورت و بقیه موارد حقوقی بررسی شد و البته قرار شد پس از رای استراماچونی، تیم حقوقی قوی تشکیل شود و ظاهرا قرار است تیمی که پرونده شفر، ساشا شفر و کولی را برنده شدند، در بحث اعتراض به دادگاه کاس علیه استراماچونی هم وارد شوند و لایحه دفاعی را بنویسند تا استقلال غرامت سنگینی به استراماچونی پرداخت نکند. تیم حقوقی امیدوارند که بتوانند این پرونده را زیر 400 هزار یورو برای استقلال ببندند. 

ظاهرا نگرانی های مددی و خلیل زاده از نحوه دفاع از شکایت استراماچونی توسط تیمی بوده که احمد سعادتمند در لایحه دفاعی از آنها استفاده کرده و در نهایت استقلال به پرداخت یک میلیون و سیصد هزار یورو محکوم شده است. استراماچونی غرامت یک میلیون و هفتصدهزار یورویی خواسته بود که البته با دیرکرد، مالیات و هزینه دادرسی در مجموع به دو میلیون یورو می رسید اما فیفا استقلال را یک میلیون و سیصدهزار یورو جریمه کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید