ستاره اسپانیایی السد عنوان کرد؛

هنوز شکست برابر پرسپولیس را فراموش نکرده‌ایم

کاسورلا، ستاره اسپانیایی السد قطر همچنان در حسرت ناکامی برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، السد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل برابر پرسپولیس تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد.

ایسنا نوشت؛ السد با ستاره های بزرگ خود به ویژه سانتی کاسورلا از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بود اما گل دقایق پایانی عیسی آل کثیر این تیم را در خانه ناکام گذاشت.

کاسورلا درباره آن دیدار همچنان با حسرت صحبت می کند و به نظر می رسد که هنوز نتوانسته شکست در این بازی را فراموش کند.

او گفت: هدف ما صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. بازی ها به میزبانی دوحه برگزار می شد و ما می دانستیم که شانس بالایی داریم. شرایط برگزاری بازی ها و دیدارهای فشرده و پشت سر هم وضعیت را سخت کرده بود. من براین باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

کاسورلا ادامه داد: بازی برابر پرسپولیس پایاپای بود. ما فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم. در پایان روی یک اشتباه و ضربه کرنر دروازه ما باز شد. وقتی به عقب برمی گردم همچنان آن احساس تلخ ناکامی با من است. البته شکست در آن دیدار به ما انگیزه هم داد و باعث شد تا به فینال جام امیر قطر راه پیدا کنیم و لیگ را هم بهتر آغاز کنیم. می خواهیم که در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و فصل جاری لیگ قطر قهرمان شویم.

او درباره انتخاب السد گفت: فکر می کنم که من و خانواده به این تجربه هیجان انگیز نیاز داشتیم. من چند بار با ژاوی صحبت کردم. او من را بسیار تشویق و تاکید کرد که بازی در لیگ قطر جذاب است. من از  انتخاب خود خوشحال هستم و امیدوارم که بهترین روزها را با السد تجربه کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید