بازیکن رئال مادرید به زندان نمی‌رود

بازیکن خط حمله تیم فوتبال رئال مادرید که به نقض پروتکل‌های بهداشتی کشورش در بحبوحه شیوع کرونا متهم است، مجازات می‌شود اما پشت میله‌های زندان نخواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از نشریه اسپورت اسپانیا، لوکا یوویچ مهاجم صرب تیم فوتبال رئال مادرید به خاطر تخطی از پروتکل‌های بهداشتی کشورش در اوج شیوع ویروس کرونا در ماه مارس،‌ به زندان نخواهد افتاد.

تسنیم نوشت؛ با تعلیق مسابقات فوتبال باشگاهی اروپا در ماه مارس در موج اول شیوع کرونا در اروپا، یوویچ مانند دیگر بازیکنان به کشور خود برگشت و بدون توجه به مقررات محدود کننده تردد در سطح شهر، از قرنطینه خانگی خارج شد و به همین دلیل به شدت از سوی رسانه‌ها و حتی رئیس جمهور کشورش مورد سرزنش قرار گرفت.

طبق مقررات کشور صربستان، هر فردی که پروتکل‌های بهداشتی را بدون دلیل موجه نقض کند، تا 6 ماه حبس در انتظارش خواهد بود و گویا این مجازات شامل حال یوویچ هم شده است. با این وجود او مجبور نیست به خاطر اشتباهش پشت میله‌ها برود چرا که طبق توافقی که با دفتر دادستانی صربستان داشته، ضمن قبول اشتباهش برای خروج بی‌مورد از قرنطینه، پذیرفته که 30 هزار یورو جریمه نقدی بپردازد، رقمی که در ابتدا حاضر به پذیرش آن نبود اما اکنون برای نجات از حبس مجبور به پرداخت آن است.

مهاجم رئال مادرید در اولین اظهارات خود پس از متهم شدن به نقض پروتکل‌های بهداشتی صربستان، مدعی شد به تصور یکسان بودن مقررات بهداشتی صربستان و اسپانیا اقدام به خروج از منزل خود کرده بوده و اینکه خروجش هم صرفاً برای تهیه مایحتاج ضروری بوده است. این در حالی بود که تصاویری از یوویچ در حال قدم زدن در خیابان‌های بلگراد و حضورش در یک جشن به مناسبت تولد نامزدش منتشر شد با اظهارات وی تناقض داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید