فریدون زندی: استقلال به یک بازیکن وابسته نیست/ آبی پوشان در لیگ امسال طلسم شکنی می‌کند

پیشکسوت استقلال درباره رفتن علی کریمی از این تیم گفت: استقلال به یک بازیکن وابسته نیست. کریمی بازیکن خوب و تاثیر گذاری برای استقلال بود و بهتر بود استقلال او را حفظ می کرد اما فوتبال حرفه ای همین است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فریدون زندی هافبک سابق استقلال معتقد است عملکرد آبی ها در اولین  گام رضایت بخش بود و آنها باید همین روند را ادامه دهندتا در این فصل به موفقیت برسند.

بازی استقلال و مس را چطور دیدید؟

ایلنا نوشت؛ بازی اول همیشه برای تیم ها سخت است. تیم ها شناخت کافی را از یکدیگر ندارند اما خوشبختانه استقلال توانست در نیمه دوم بازی خوبی را به نمایش بگذارد و 2 گل بزند. استقلال در چند فصل اخیر شروع خوبی در لیگ نداشت اما دیشب موفق شد سه امتیاز را کسب کند و با آرامش به فکر بازی دوم برابر فولاد باشد. استقلال در فصول‌ گذشته همواره در بازی اول به مشکل بر می‌خورد اما در لیگ بیستم طلسم شکنی کرد و به پیروزی رسید. یکی از اتفاقات خوبی که در بازی با مس رفسنجان رخ داد، هماهنگی بازیکنان خط هافبک و خط حمله بود و به سرعت توپ از میانه‌های زمین به 18 قدم حریف می‌رسید.

عملکرد قایدی و مطهری چطور بود؟

مهدی قایدی و ارسلان مطهری بازیکن های با کیفیتی هستند. ارسلان همیشه برای استقلال خوب بازی کرده است و نشان داده می شود روی او حساب کرد و دیشب گلزنی کرد. قایدی هم مهاجم ریز نقش و توانمندی هست که هم خوب گلزنی می کند هم خوب پاس گل می دهد.

خط میانی با جدایی کریمی مشکل ندارد؟

استقلال به یک بازیکن وابسته نیست. کریمی بازیکن خوب و تاثیر گذاری برای استقلال بود و بهتر بود استقلال او را حفظ می کرد اما فوتبال حرفه ای همین است. استقلال با سیستم 2-4-4 بازی کرد توانست در میانه زمین بازی را به خوبی کنترل کند. روش بازی استقلال نسبت به گذشته تغییر کرده و این تیم از تمام نقاط زمین استفاده می‌کند. اینکه محمود فکری برای هر بازیکن در مناطق مختلف برنامه‌ریزی کرده است از اتفاقات خوب بود.

وریا غفوری هم به تیم ملی دعوت نشد.

وریا ثابت کرده بازیکن توانمندی است و می تواند کمک حال استقلال و تیم ملی باشد. وقتی یک مدافع خود را به محوطه جریف می رساند و گلزنی می کند یعنی در اوج آمادگی است. واقعا هر چقدر فکر می کنم نمی‌توانم دلیل دعوت نشدن وریا به تیم ملی را پیدا کنم.

پنجره نقل و انتقالات استقلال هم بالاخره باز شد.

این اتفاق باید خیلی قبل‌تر اتفاق می‌افتاد. تیم در هفته اول باید با تمام نفرات حضور پیدا می‌کرد اما تعلل باعث شد تا این اتفاق با تاخیر همراه باشد. حالا که پنجره باز شده امیدوارم خریدهای جدید خودشان را در هفته بعد اثبات کنند و برای موفقیت استقلال تلاش کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید