استقلال با استفاده از میلیچ، تخلف کرده است؟

سرپرست تیم استقلال اخبار منتشر شده درباره غیرقانونی بودن بازی هروویه میلیچ در استقلال به خاطر فسخ قراردادش با این تیم را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مدافع کروات استقلال در شرایطی برای این تیم مقابل مس رفسنجان به میدان رفت که برخی‌‌ها معتقدند این اقدام، غیرقانونی بوده است.

فوتبالی نوشت: استناد آنها به مصاحبه 18 مهر احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال است که گفته بود مدیربرنامه های آقای میلیچ 8 مهرماه به ما ایمیل زد که اگر تا 15 روز مطالبات پرداخت نشود، قراردادش را فسخ می کند. بعد از آن ایمیل دیگری زدند که این قرارداد رافسخ کردند اما اعلام کردند که اگر مطالبات پرداخت شود، حاضر است دوباره کارش را با استقلال از سر بگیرد.

با توجه به آنکه طبق مصوبه جدید سازمان لیگ، عقد قرارداد با بازیکن و مربی خارجی جدید در لیگ برتر ممنوع است، طبیعتا میلیچ در صورت فسخ قراردادش، نمی‌توانست دوباره با استقلال قرارداد امضا کند و آنهایی که روی غیرقانونی بودن حضور میلیچ در استقلال مانور می‌کنند، مصاحبه مددی و این مصوبه را مبنای حرفشان قرار داده‌اند.

مددی البته در مصاحبه رادیویی‌اش در تاریخ 12 آبان، توضیح جدیدی درباره وضعیت میلیچ داد و گفت: میلیچ فسخ قراردادش را به فیفا اعلام نکرده و فقط یک نوتیف داخلی به ما داد که باشگاه هم معوقاتش را واریز کرد.

امروز هم پرویز مظلومی در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها درباره ماجرای میلیچ توضیح داده و گفته است: فسخ میلیچ اصلا ثبت نشده و فسخ را ارائه نداد و بازی کردن او برای استقلال، مشکل‌ساز نخواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید