حواشی دیدار پرسپولیس و سایپا+ عکس و فیلم

سرمربی تیم ملی فوتبال برای تماشای دیدار پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه شهید دستگردی حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌تیم های پرسپولیس و سایپا در اولین دیدار از رقابت های لیگ برتر بیستم امروز از ساعت 16:30 به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* محمد انصاری، بازیکن پرسپولیس به همراه فرزندد خود و محمد نصرتی با حضور در ورزشگاه دستگردی، بازی با سایپا را از نزدکی تماشا می‌کنند.

* احمد نوراللهی، هافبک پرسپولیس که بازیکن آرامی به نظر می‌رسد در جریان بازی پس از اعلام خطایش به شدت عصبانی شد و به داور اعتراض کرد که این اتفاق به دریافت کارت زرد منجر شد.

* در حالی که دکتر حقیقت، پزشک پرسپولیس پیش از این گفته بود آرمان رمضانی به بازی با سایپا نمی‌رسد، (اینجا بخوانید) این بازیکن امروز در ترکیب سرخپوشان حاضر بود و دقیقه 66 به میدان رفت.

* بعد از اخراج کمال کامیابی‌نیا، کادرفنی پرسپولیس به داور اعتراض کردکه داور به حمید مطهری کارت زرد نشان داد.

* کامیابی نیا بعد از اخراج روی سکو‌ها رفت و کنار بازیکنان ذخیره‌ پرسپولیس نشست که با تذکر مسئول برگزاری مسابقه به رختکن فرستاده شد.

* در جریان بازی پرپسولیس و سایپا در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اتفاق عجیبی رخ داد و ثانیه شمار بازی در دقیقه 19 به عدد 61 رسید!

گرم کردن بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار با سایپا

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از ورود اتوبوس این تیم به ورزشگاه به کنار زمین آمد و ضمن تایید کیفیت آن از مسئولان ورزشگاه تشکر کرد.

*حامد لک در زمان ورود به زمین با برخی از اعضای تیم سایپا خوش و بش گرمی داشت.

* دو بازیکن ترکیب اصلی پرسپولیس یعنی حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان و سید جلال حسینی پیش از این سابقه بازی برای نارنجی پوشان را دارند. همچنین حسین ماهینی هم تنها بازیکن سایپا است که پیش از این برای پرسپولیس بازی کرده است.

*طبق تصمیم کادرفنی سایپا محمد صادق بارانی در این فصل کاپیتان این تیم است.

*با توجه به حضور 8 بازیکن روی نیمکت پرسپولیس، یک جای خالی در فهرست نفرات ذخیره این تیم دیده می شود.

60

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و دستیارانش در ورزشگاه شهید دستگردی حاضر شده تا به تماشای بازی پرسپولیس و سایپا بنشینند

 

 

اسکوچیچ

دیدگاه تان را بنویسید