قلعه نویی: از نقل و انتقالات گل گهر برای فصل جدید راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: امسال برای گل گهر در کنار بلندپروازی‌هایی که خواهیم داشت، به دنبال تیمی هستیم که ثبات داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،"امیر قلعه نویی" بعدازظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران سیرجان با اشاره به اینکه سرمربی‌گری تیم گل گهر را با مطالعه انتخاب کرده است، افزود: این تیم را با بررسی و مطالعه انتخاب کردم و از انتخابم خوشنود و راضی هستم؛ امیدوارم که سال خوبی را در فوتبال برای مردم سیرجان به یادگار بگذاریم.

وی ادامه داد: با وجود نوساناتی که گل‌گهر سیرجان در لیگ قبل داشت اما آقای جلالی سرمربی قبل، زحمات زیادی برای این تیم کشیدند که جای تشکر دارد. امسال تمرینات را به موقع شروع کردیم و این به تیم بسیار کمک کرد.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا روزی خواهد رسید که تیم گل‌گهر در سیرجان مستقر شده و در این شهر تمرین داشته باشد، اظهار کرد: مسلما این حق مردم سیرجان است که تیم‌شان در شهرشان باشد و از نزدیک تمریناتش را دنبال کنند  اما نیاز است بسترهای لازم برای استقرار تیم در سیرجان از ابعاد مختلف شهری، تفریحی، اسکان و رفت و آمد بازیکنان فراهم شود که البته هنوز فراهم نیست و با توجه به موقعیت خوب جغرافیایی، صنعتی و فرهنگی که سیرجان دارد، می‌طلبد همه مسئولین شهرستان در این راستا تلاش کنند تا حداقل در دو سه سال آینده چنین بسترهایی فراهم شود.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان در مورد نقل و انتقالات بازیکنان این تیم گفت: از نقل و انتقالات بازیکنان برای فصل جدید راضی هستم و فکر می‌کنم که به عنوان یک مربی در سرعت و انتخاب بازیکنان در بازه زمانی مناسب برای این مهم، خوب عمل کردیم که جا دارد در این رابطه از مدیرعامل، مسئولین باشگاه و مدیر تیم تشکر کنم.

قلعه نویی ادامه داد: فوتبال را با عشق دنبال می‌کنم و خوشحالم که با هر تیمی که کار کردم توانسته ام جایگاهش را ارتقا دهم. تیم های مطرح فعلی را هم آن زمان که تحویل می گرفتم بعضا از لحاظ جایگاهی در لیگ وضعیت مناسبی نداشتند اما با آنها بالا رفتیم. امیدوارم برای گل گهر سیرجان که دارای امکانات خوب، پتانسیل و استعدادهای خوبی است، موفقیت‌ها رقم بخورد تا مردم این شهرستان خوشحال و راضی باشند.

وی ضمن تشکر از حمایت های نماینده شهرستان در مجلس، مدیرعامل شرکت گل گهر، مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه گل گهر و هیات فوتبال سیرجان، اظهار کرد: در هر کجا که مدیریت ثبات داشته باشد، مجموعه تداوم حمایت خواهد داشت و ثبات به خوبی ایجاد می شود؛ حال آنگه ورزش و باشگاه داری هم از این قاعده مستثنا نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید