رئال مادرید با پیروزی پر گل به صدر جدول برگشت

دیدار دو تیم اسپانیایی، با پیروزی 4-1 رئال مادرید به اتمام رسید و این تیم با 16 امتیاز به صدر لالیگا بازگشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رئال مادرید که با یک بازی کمتر در رده سوم لالیگا قرار داشت، امروز در خانه میزبان اوئسکای رده هجدهمی بود. تیم تازه وارد به لالیگا که از 7 بازی قبلی خود تنها 5 امتیاز گرفته بود.

 

ورزش سه نوشت: رئال از ابتدا بازی را در اختیار گرفت ولی در یک ربع ابتدایی اوئسکا بود که روی دو ضد حمله توسط اونتیوِروس شانس گلزنی پیدا کرد. یک بار شوت او به کنار دروازه خورد و بار دوم که خود را به سمت توپ پرتاب کرده بود، ضربه اش از درون محوطه جریمه به بالا رفت.

اوئسکا توسط رافا میر در دقیقه 20 به گل هم رسید که کمک داور به درستی پرچم زد.

 

حملات رئال پس از گل آفساید اوئسکا جدی تر شد و دقیقه 25 ضربه سر سرخیو راموس با واکنش عالی گلر اوئکسا به کرنر رفت. سپس کریم بنزما شانس خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او دقت لازم را نداشت.

 

بازی به دقیقه 40 رسیده بود که ادن هازارد توپ خوبی از فده والورده دریافت کرد. ستاره بلژیکی برگشت و از 25 متری با یک ضربه پای چپ تماشایی طاق دروازه اوئسکا را به لرزه در آورده تا حساب کار 1-0 شود.

 

5دقیقه بعد کریم بنزما دومین گل رئال را به ثمر رساند. سانتر لوکاس واسکز در تیر 2 به بنزما رسید و او با یک ضربه پای چپ توپ را به زاویه مخالف زد تا برتری رئال دو برابر شود. نیمه اول با پیروزی 2-0 رئال به اتمام رسید.

 

رئال مادرید نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و دقیقه 53 به گل سوم رسید. روی همکاری ادن هازارد و کریم بنزما، ستاره فرانسوی با یک سانتر دقیق توپ را به فده والورده رساند که در گوشه دیگر محوطه جریمه بدون مزاحم منتظر توپ بود. ستاره اروگوئه ای توپ را به خوبی استپ کرد و با یک شوت زمینی دروازه اوئسکا را برای بار سوم باز کرد. او هفته گذشته به بارسا هم گل زده بود.

 

زیدان دقیقه 60 سه تعویض انجام داد. ایسکو، وینیسیوس و رودریگو جانشین فده والورده، مارکو آسنسیو و ادن هازارد شدند.

 

دقیقه 65 وینیسیوس روی یک ضد حمله از زمین خودی به محوطه جریمه اوئسکا رسید. پاس او به بنزما رسید اما ضربه چکشی کریم به کرنر رفت.

دو دقیقه بعد ایسکو از شش قدم موقعیت گلزنی داشت ولی توپ به دستانش برخورد کرد و نتوانست گلزنی کند.

رودریگو کمی بعد روی پاس عمقی مودریچ بخت گلزنی پیدا کرد ولی شوت او را دروازه بان برگشت داد.

 

دقیقه 74 دروازه رئال باز شد. ارسال رافا میر از سمت چپ را داوید فریرو با یک بغل پا درون دروازه جای داد تا فاصله به دو گل کاهش پیدا کند.

 

بازی به دقیقه 90 رسیده بود که کریم بنزما خودش را دو گله و رئال را 4 گله کرد.

سانتر مارسلو از چپ را رودریگو با سر به بنزما رساند تا کریم کار را یکسره کند. در نهایت این بازی با پیروزی 4-1 رئال به اتمام رسید و این تیم با 16 امتیاز به صدر لالیگا بازگشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید