خسروی وفا: تفاهم نامه با سازمان بهزیستی فرصتی برای رشد ورزش پارالمپیک است

همزمان با روز پارالمپیک و بهزیستی، تفاهم نامه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و سازمان بهزیستی امضا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، همزمان با روز پارالمپیک و بهزیستی، تفاهم نامه فدراسیون و سازمان بهزیستی امروز (شنبه 10 آبان ماه) در کمیته ملی پارالمپیک امضا شد.

در این جلسه خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، تابع دبیر اجرایی و طلوع کیان سرپرست مدیر روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اسبقیان رئیس ورزش‌های جانبازان و معلولین، حمیدی دبیر، حسین پور سرپرست خزانه داری و ابراهیمی رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون، قبادی دانا رئیس، شجیعی مشاور رئیس سازمان، آسیما مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی حضور داشتند.

در خصوص امضای این  تفاهم نامه، محمود خسروی وفا اظهار داشت: ورزش پارالمپیک از پدیده های انقلاب اسلامی ایران است که پیوند نزدیکی با سازمان بهزیستی دارد. در سال های گذشته تفاهم نامه های مختلفی برای تسهیل کار ورزش پارالمپیک امضا شده که فعالیت ها را بین دستگاه ها برای خدمت رسانی به جانبازان و معلولین مدیریت و تقسیم کرده است تا به توانمند سازی ورزشکاران کمک لازم صورت گیرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک افزود: هرگونه فعالیتی که برای معلولین انجام شود به اندازه ورزش دیده نخواهد شد چرا که با حضور در این عرصه می‌توانند در جوامع بین المللی به واسطه مسابقات جهانی و پارالمپیک دیده شوند. از نظر حضور در جوامع بین المللی نیاز به توضیح نداریم و از سوی مسئولین جهانی از ظرفیت جمهوری اسلامی ایران برای پرورش استعدادها و موفقیت های ورزشکاران تعریف صورت می گیرد.

خسروی وفا خاطرنشان کرد: روز ملی پارالمپیک در تقویم ایران و سایت IPC ثبت شده است و در تلاشیم که با صحبت هایی که با مسئولان کمیته بین المللی پارالمپیک داشتیم آن را به روز جهانی تبدیل کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید