سریال جدید نتفلیکس بر پایه بازی‌های پرطرفدار «اسسینز کرید» و «کیش یک آدمکش»

بازی مشهور اسسینز کرید به زودی توسط نتفلیکس در قالب یک سریال دیده می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نتفلیکس در حال حاضر مشغول ساخت یک سریال لایو اکشن بر پایه مجموعه بازی‌های پرطرفدار «اسسینز کرید» یا «کیش یک آدمکش» است.

مهر نوشت؛ این مجموعه بخشی از قرارداد بین نتفلیکس و شرکت تولید بازی‌های ویدیویی «یوبی‌سافت» برای تولید محتوا بر پایه این فرنچایز بازی‌های پرفروش است.

این قرارداد شامل ساخت سریال‌های لایو اکشن، انیمیشن و انیمه می‌شود. در حال حاضر نتفلیکس در جستجوی یک سازنده برای نخستین سریال است و جیسون آلتمن و دنیل کراینیک از «یوبی‌سافت فیلم اند تلویژن» مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی را بر عهده خواهند داشت.

آلتمن گفت: بیش از ۱۰ سال است که میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان به شکل دادن به این برند و تبدیل آن به یک فرنچایز نمادین کمک کرده‌اند. ما هیجان‌زده هستیم که سریالی بر پایه آن با نتفلیکس بسازیم و مشتاق پیشبرد خلق قسمت بعدی این جهان هستیم.

«اسسیزن کرید» نخستین بار در سال ۲۰۰۷ بیرون آمد و بلافاصله پرفروش شد. عناوین مختلف این مجموعه تا به حال بیش از ۱۵۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌اند.

این مجموعه بازی‌ها درباره جنگ بین ۲ گروه مخفی رقیب اسسین‌ها و تمپلارها است و آنها از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌کنند تا در بازه‌هایی از تاریخ به خاطرات ژنتیکی نوادگان‌شان دسترسی پیدا کنند و بتوانند به یک شی‌ ارزشمند به نام «تکه‌های ادن» دست یابند.

این نخستین پروژه لایو اکشن بر پایه «اسسینز کرید» نخواهد بود که تولید می‌شود. اقتباسی سینمایی از این بازی با نقش‌آفرینی مایکل فسبندر در سال ۲۰۱۶ اکران شد. این فیلم در سراسر دنیا بیش از ۲۴۰ میلیون دلار فروخت و این در حالی است که با بودجه‌ای ۱۲۵ میلیون دلاری ساخته شده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید