بازیکنی که با ضربه توپ کشته شد!

جورج کلونی بازیگر درام «کالیکو جو» شد که با اقتباس از رمانی از جان گریشام ساخته می‌شود و احتمال دارد کارگردانی آن را نیز خود برعهده بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جورج کلونی و گرنت هسلوف تصمیم به ساخت فیلمی بر پایه رمان درام بیس‌بالی «کالیکو جو» نوشته جان گریشام گرفته‌اند و احتمالاً کلونی مسئولیت کارگردانی پروژه را هم بر عهده خواهد داشت.

مهر نوشت: کلونی و هسلوف در بیانیه‌ای مشترک گفتند: «جان داستانی زیبا نوشته و شانس همکاری کردن با باب برای آوردن آن به پرده بزرگ خارق‌العاده است».

دیلن هم گفت: «جورج و گرنت در این کتاب همان چیزی را می‌بینند که من در آن می‌بینم: داستانی قدرتمند که با جوانان و افراد مسن ارتباط برقرار می‌کند. مردم مختلف می‌توانند با این داستان ارتباط برقرار کنند».

رمان «کالیکو جو» گریشام که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، درباره بیسبال است و در سال ۱۹۷۳ می‌گذرد. ضربه‌ای که در زمین بیس‌بال زده می‌شود، به مسیر حرفه‌ای یک بازیکن جوان پایان می‌بخشد و او را به مدت سه دهه به کما می‌ٰفرستد. منبع الهام این داستان، ماجرای واقعی تراژدی ری چپمن بود. این بازیکن لیگ اصلی بیسبال آمریکا در سال ۱۹۲۰ با ضربه یک توپ کشته شد. گریشام خودش هم در جوانی بیسبال بازی می‌کرده و از همان موقع شدیداً از افرادی که توپ را خیلی سریع و تهاجمی پرتاب می‌کردند بدش می‌آمد.

دیدگاه تان را بنویسید