جی پلاس، در دنیای پیشرفته و شلوغ امروز تأمین امنیت انسان‌ها، وسایل و حتی حیوانات کار راحتی نیست. به همین دلیل افراد بسیاری با استفاده از تکنولوژی روز سعی در مراقبت و محافظت از اعضای خانواده و وسایل ارزشمند خود دارند. ردیاب‌ها یکی از وسایل پرکاربردی هستند که در دنیای امروز بسیاری از انسان‌ها با استفاده از آن‌ها امنیت خود و موارد پراهمیت را با آن‌ها تضمین می‌کنند. ردیاب‌ها علاوه بر عملکرد دقیق و منظم، باید به‌خوبی مخفی شوند تا از چشم سارقین پنهان بمانند. بنابراین ابعاد و اندازه یک ردیاب اهمیت بالایی دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با کوچک‌ترین ردیاب دنیا این مطلب را تا انتها مطالعه و با شناخت برای خرید جی پی اس اقدام کنید.

جی پی اس مغناطیسی خودرو GR800، ردیابی کوچک و قدرتمند بدون نیاز به نصب

مطلب آشنایی با کوچک‌ترین ردیاب دنیا را با معرفی یک جی پی اس مغناطیسی شروع می‌کنیم. ردیاب جی آر 800 یکی از ردیاب‌های کوچک است که در وسایل نقلیه و لوازم ارزشمند منزل قابل‌نصب و راه‌اندازی است. جی پی اس جی آر 800 به دلیل ابعادی که دارد به‌عنوان یکی از کوچک‌ترین ردیاب‌های دنیا شناخته می‌شود. در این ردیاب 4 آهنربای مغناطیسی قوی وجود دارد که به‌راحتی به خودرو‌های سواری، سنگین و موتورسیکلت متصل می‌شود بدون اینکه در تکان‌های شدید جدا شود.

باتری 7800 میلی‌آمپر ردیاب جی آر 800 محصول کشور آلمان است و در حالت آنلاین 15 روز و در حالت آفلاین به مدت 35 روز کار می‌کند. این ردیاب کوچک با استفاده از فناوری GPS و GPRS و با نصب سیم‌کارت به‌محض روشن شدن، فعالیت خود را آغاز کرده و اطلاعات را به‌صورت آنلاین و آفلاین ارسال می‌کند. همین حالا می‌توانید بهترین و مطمئن‌ترین راهکارها را برای جلوگیری از سرقت منزل در سایت جی پی اس خودرو مطالعه کنید.

ردیاب حیوانات GK130، بهترین ردیاب برای حیوانات خانگی

یکی دیگر از ردیاب‌های کوچک دنیا، ردیاب‌هایی‌اند که برای حیوانات خانگی به کار می‌روند. حیوانات خانگی ارزش عاطفی و مالی فراوانی دارند و محافظت از آن‌ها بر عهده صاحبان این حیوانات است. با توجه به گم‌شدن یا به سرقت رفتن حیوانات خانگی بهترین کار استفاده از یک ردیاب قلاده‌ای کوچک است. جی پی اس GK130 به‌عنوان یک ردیاب سگ یا گربه به قلاده حیوانات متصل شده و به گم نشدن آن‌ها کمک می‌کند. این ردیاب وزن و ابعاد کوچکی دارد و باعث آزار حیوانات نمی‌شود.

ردیاب جی کی 130 برای حیوان‌های وحشی و دام‌ها نیز کاربرد دارد و به‌محض روشن شدن فعالیت‌های مختلف حیوانات را اطلاع می‌دهد. این ردیاب با بهره‌مندی از سیستم‌های GPS و LBS فعالیت می‌کند و حتی در منطقه‌هایی که پوشش دهی آنتن مخابراتی خوبی ندارد، ارسال اطلاعات متوقف نمی‌شود. ردیاب کوچک قلاده‌ای مدل GK130 در برابر رطوبت، گردوغبار و آب مقاوم است و در شرایط آب‌و‌هوایی مختلف کارایی دارد. ردیاب ویژه افراد یکی دیگر از انواع جی پی اس‌ است که در قسمت بعدی مطلب آشنایی با کوچک‌ترین به آن می‌پردازیم.

ردیاب شخصی GR600، کوچک‌ترین ردیاب شخصی و مخفی در جهان

یکی از اصلی‌ترین وظایف ردیاب‌ها تأمین امنیت کودکان، سالمندان و برخی افراد است. ردیاب جی پی اس اشخاص مدل GR600 یکی از کوچک‌ترین ردیاب‌ها در دنیاست که کیفیت و کارایی قابل‌اطمینانی دارد. این ردیاب شخصی بدون نیاز به نصب، قابل‌حمل و سبک است و به‌محض  روشن شدن، شروع به کار می‌کند. این ردیاب مجهز به دستگاه شنود و دکمه S.O.S است و با کمک فناوری جی اس ام و جی پی آر اس فعالیت می‌کند. باتری قوی و قیمت مناسب از ویژگی‌های دیگر ردیاب جی آر 600 هستند.

ردیاب شخصی Goccia، کوچک‌ترین ردیاب دنیا در دستان شما

تابه‌حال به عملکرد ساعت‌های هوشمند دقت کرده‌اید؟ حتماً نحوه عملکرد آن‌ها و دریافت اطلاعاتی مانند میزان کالری سوزانده شده، کیفیت خواب، ضربان قلب و برخی دیگر از فعالیت‌های شخصی برای شما عجیب است. شاید جالب باشد که بدانید در این ساعت‌ها کوچک‌ترین ردیاب دنیا قرار دارد و نام آن Goccia است.

این ردیاب ۳ گرمی قابلیت مخفی شدن در بخش‌های مختلف خودرو را هم دارد و فقط با نصب یک اپلیکیشن ساده، اطلاعات موردنیاز را برای شما ارسال می‌کند. این ردیاب از جنس آلومینیومی است و روکش شیشه‌ای دارد. ضد آب است و در برابر گرما و سرما مقاومت قابل قبولی دارد. امکان ردیابی آنلاین، ظاهر زیبا، محفظه نگه‌دارنده و قلاب برای نصب راحت‌تر از ویژگی‌های دیگر این ردیاب کوچک جهان است.

کوچک‌ترین و دقیق‌ترین ردیاب‌ها را از جی پی اس خودرو بخرید

ردیاب‌های هر چه کوچک‌تر باشند امکان مخفی سازی بیشتری برای آن‌ها وجود دارد. در این مطلب کوچک‌ترین ردیاب‌های دنیا را به شما معرفی کردیم. در فروشگاه اینترنتی جی پی اس خودرو می‌توانید انواع ردیاب‌های را به لحاظ عملکرد و قیمت بررسی و خریداری کنید. قیمت مناسب و فروش کالای اصل و باکیفیت یکی از مهم‌ترین اصول در سایت جی پی اس خودرو است. تیم پشتیبانی جی پی اس خودرو از لحظه خرید تا نصب و راه‌اندازی ردیاب همراه شما خواهد بود. برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی جی پی اس خودرو با شماره تلفن 2842383-021 تماس بگیرید.

دیدگاه تان را بنویسید