محمد انصاری: به خاطر پرسپولیس از میلیون ها دلار گذشتم ؛ این حق من نیست

محمد انصاری ، بازیکن خوش اخلاق پرسپولیس دیروز در جلسه با رسول پناه گفت : من پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری چینی ها را بخاطر پرسپولیس رد کردم و با فشار بازی ها مصدوم شدم ، این رفتار حق من نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد انصاری ، بازیکن خوش اخلاق پرسپولیس دیروز در جلسه با رسول پناه گفت : من پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری چینی ها را بخاطر پرسپولیس رد کردم و با فشار بازی ها مصدوم شدم ، این رفتار حق من نیست.

فوتبال دات کام نوشت؛ محمد انصاری که در لیست مازاد یحیی گل محمدی است، دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا با رسول پناه حرف بزند.
محمد انصاری اگرچه پیش بینی می کرد احتمال دارد یحیی او را برای نیم فصل اول در لیست قرمز پوشان قرار ندهد اما توقع نداشت در لیست مازاد باشد. این را یوک مدیر گفت که دیروز  از نزدیک شاهد ملاقات محمد انصاری با رسول پناه بود.
به گفته این شخص، محمد انصاری دیروز همزمان با حسین کلانی و حمید استیلی به باشگاه پرسپولیس رفت و دقایقی با سرپرست باشگاه حرف زد. انصاری که به نظر می رسید از شنیدن خبر قرار گرفتن نامش در لیست مازاد پرسپولیس شوکه شده، مدعی بود به گفته پزشکان می تواند نیم فصل دوم لیگ بیستم برای پرسپولیس به میدان برود و انتظارش این بود که باشگاه حداقل نیم فصل برای او صبر کند.

گویا محمد انصاری در این ملاقات به رسول پناه گلایه کرده در روزهایی که از لیگ چین پیشنهاد رسمی داشت و باشگاه چینی برای جذب او پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری به باشگاه  فرستاده بود، چون پنجره پرسپولیس بسته بود، قید لژیونر شدن را زد و در پرسپولیس ماند تا دست کادر فنی پرسپولیس بیشتر خالی نشود و همان مقطع هم به خاطر فشار بازی های پی در پی پرسپولیس و کمبود بازیکن که منجر می شد به تمام نفرات فشار بیاید، دچار مصدومیت شد.

گفته می شود حرف های محمد انصاری ناراحتی رسول پناه را به دنبال داشت و رییس هیات مدیره سرخپوشان و سرپرست باشگاه به انصاری قول داد در اولین فرصت با یحیی گل محمدی حرف بزند تا اگر امکانش بود این بازیکن در پرسپولیس بماند.
حتی حمید استیلی و حسین کلانی هم وقتی از باشگاه خارج شدند، به خبرنگاران گفتند بازیکنی مثل انصاری که برای قرمز ها  فداکاری کرده، حتی اگر مصدوم است، باید در تیم حفظ شود. انگار آنها هم در دقایقی از جلسه انصاری با رسول پناه حضور داشتند.

صد البته انصاری حرف بی ربط هم نمی زند، به هرحال چه دفعه قبل و چه این بار او در این تیم مصدوم شد و انتظار بیجایی نیست اگر توقع داشته باشد پرسپولیس حداقل نیم فصل برای او صبر کند! به خصوص که انصاری یک فصل دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد.

دیدگاه تان را بنویسید