رونالدو و ام باپه به هم چه گفتند؟

خبرهای زیادی در مورد متن مکالمه کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه در جریان مسابقه دیشب وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه شب گذشته در جریان دیدار دو تیم پرتغال و فرانسه در لیگ ملت های اروپا به مصاف هم رفتند و گپ و گفت آنها در وسط زمین باعث بروز شایعات فراوانی شده است. قبل از تقابل شب گذشته، رونالدو و امباپه تنها در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 دیدار کرده بودند که رونالدو در ترکیب رئال مادرید نقش مهمی در حذف پاری سن ژرمن و امباپه جوان ایفا کرده بود.

خبرآنلاین نوشت: کوریره دلاسرا مدعی شد ممکن است مکالمه آنها در مورد احتمال انتقال رونالدو به پاری سن ژرمن باشد، اما طرفداران یوونتوس امیدوارند رونالدو بتواند یک ستاره دیگر را برای انتقال به تورین متقاعد کند، اتفاقی که در مورد ماتیس دی لیخت نیز در تابستان سال 2019 رخ داد و تماس رونالدو نقش مهمی در رد پیشنهاد بارسلونا از سوی مدافع هلندی داشت.

اما اسکای اسپورتس مدعی شد رونالدو در جریان مکالمه کوتاه خود با امباپه تنها توصیه های در مورد آینده به این ستاره جوان و فرانسوی داشته و در واقع گفت و گو از این فراتر نرفته است. به هر حال بر کسی پوشیده نیست که کیلیان امباپه علاقه زیادی به ستاره پرتغالی دارد و حتی چند سال قبل تصویری از دوران کودکی خود منتشر کرد که دیوار اتاق امباپه مملو از تصاویر رونالدو بوده است. مهاجم تیم ملی فرانسه بلافاصله بعد از اتمام بازی تصویری از خود در کنار رونالدو منتشر کرده و کاپیتان تیم ملی پرتغال را اسطوره خود خطاب کرد.

دیدگاه تان را بنویسید