پس از ابلاغ احکام همسان‌سازی مشخص شد؛

افزایش ۱ میلیون و ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی حقوق بازنشستگان کشوری+جزییات

با ابلاغ احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، به طور متوسط ۱ میلیون و ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به حقوق هر بازنشسته اضافه شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با ابلاغ احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، به طور متوسط ۱ میلیون و ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به حقوق هر بازنشسته اضافه شد.  

ایلنا نوشت ، حقوق یک بازنشسته که به گروه ۱۴ تعلق دارد، ۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان افزایش یافته است؛ اما تمام بازنشستگانی در یک گروه قرار دارند، به یک میزان افزایش حقوق در قالب همسان سازی را تجربه نکرده‌اند. 

میزان افزایشی ریالی حقوق بازنشستگان به مدارک تحصیلی آنها و مولفه‌های دیگر بستگی دارد. برای نمونه یک بازنشسته متعلق به گروه ۱۲ با مدرک فوق دیپلم، در سال ۹۹، هر ماه ۱ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان از بابت اجرای همسان سازی دریافت می‌کند؛ اما بازنشسته دیگری که با مدرک دیپلم در همین گروه طبقهبندی شده است، از این بابت، ۱ میلیون و ۵۹۶ را در نیمه دوم سال جاری دریافت می‌کند. 

بازنشسته دیگری که متعلق به گروه ۱۱ است، مطابق حکم خود ۱ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان از بابت اجرای همسان سازی دریافت می‌کند. برابر اعلام اکبر افتخاری، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری، با اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان این صندوق به ۹۰ درصد شاغلان هم طرازشان می‌رسد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید