رئیس فدراسیون کشتی صربستان به ایران سفر می کند

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: رئیس فدراسیون کشتی صربستان با همراهی چند تن از مدیران به ایران خواهند آمد تا سه شنبه هفته جاری با علیرضا دبیر دیدار داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص دلیل سفر رئیس فدراسیون صربستان به ایران اظهار داشت: رئیس فدراسیون صربستان به همراه تعدادی دیگر از مدیران به ایران می‌آیند تا در روز سه شنبه هفته جاری دیداری با علیرضا دبیر داشته باشند و همچنین قرار است از امکانات ما و کمپ تیم‌های ملی بازدید داشته باشند. قرار است تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین دو فدراسیون به امضا برسد. کشور صربستان یکی از کشورهای اروپایی است که در کشتی فرنگی بسیار رشد کرده و حتی طلای المپیک هم گرفته است. فدراسیون کشتی به دنبال برقراری ارتباطی منطقی با فدراسیون های ملی دیگر کشورهاست تا به تعامل برسد.این ارتباطات در همه زمینه ها می تواند کمک حال کشتی ما باشد و فدراسیون را می تواند به اهدافش نزدیک کند.

فارس نوشت: وی افزود: برقراری اردوی مشترک و حضور کشتی گیران ما در جام های بین المللی آنها و حضور آنها در جام های بین المللی ما از جمله تعاملاتی است که می تواند برقرار شود و حتی در کاهش هزینه ها هم موثر خواهد بود. البته این تفاهم نامه ها و ارتباطات فقط مختص کشور صربستان نیست و ایران سعی میکند با کشورهایی که صاحب کشتی هستتد این ارتباط منطقی را برقرار کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در مورد دلیل تاخیر دوباره در اعلام نظر نهایی اتحادیه در مورد برگزاری جهانی 2020 صربستان در برنامه دایره طلایی گفت: قبلا هم اتحادیه جهانی اعلام کرده بود دو ماه قبل از شروع مسابقات که اواخر آذرماه خواهد بود، رای نهایی را اعلام می کند که روز دوشنبه هفته جاری دقیقا دو ماه مانده به مسابقه می شود و اگر در این تاریخ در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات اطلاع رسانی شود، اتحادیه جهانی به قولش عمل کرده است. در همین راستا اخیرا اتحادیه جهانی به فدراسیون های عضو نامه فرستاد و نظر آنها را جویا شد که فدراسیون ایران هم اعلام کرد اگر مسابقات برگزار شود در آن شرکت می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید