کدام سهام ها امروز شاخص کل را بالا کشیدند؟

امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی فارابی، سبحان دارو و کاشی پارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نفت پاسارگاد، بیمه دی و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه رشد یک هزار و ۱۴۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۴۱هزار و ۸۴۲واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۸۰۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۹۰۵میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و ۲۳۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

تسنیم نوشت؛ بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی فارابی، سبحان دارو و کاشی پارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های محورسازان ایران خودرو، سرمایه‌گذاری شاهد و گسترش صنایع و خدمات کشاورزی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۰۵میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۱۰۰میلیارد تومان در ۷۹۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۱۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های نفت پاسارگاد، بیمه دی و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود، آهن و فولاد ارفع و لیزینگ ایران و شرق بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

دیدگاه تان را بنویسید