هافبک لیورپول پیشنهاد بارسلونا را رد کرد

هافبک هلندی تیم لیورپول ضمن رد پیشنهاد بارسلونا عنوان کرد بعید است این پیشنهاد جدی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جورجینیو واینالدوم ، هافبک لیورپول با وجود شایعاتی که وی را به انتقال به بارسلونا مرتبط می کرد ، در باشگاه مرسی شاید باقی ماند. مرد هلندی فقط ۱۰ ماه تا پایان مدت قراردادش باقی مانده است ، این بدان معناست که وی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قادر خواهد بود با باشگاه دیگری به توافق برسد  اما واینالدوم عنوان کرد شایعات اخیر در مورد انتقال احتمالی او به بارسا به اندازه کافی جدی نبوده است .

ایسنا نوشت؛‌ هافبک هلندی لیورپول گفت: فکر نمی کنم که شایعات انتقال من به بارسلونا آنقدر جدی بود. در غیر این صورت شما بیشتر در مورد آن می خواندید یا اتفاقات بیشتری می افتاد. هیچ چیز عینی وجود نداشت. ظاهراً من [تا پایان فصل] در لیورپول خواهم ماند. قرارداد من ۱۰ ماه دیگر اعتبار دارد اما این ممکن است تغییر کند. در فوتبال هرگز نمی دانید چه پیش خواهد آمد. بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد. فعلا به حضور در لیورپول فکر می کنم و تلاش می کنم که بهترین بازیهای خودم را برای تیم انجام دهم.

لیورپول بعد از شکست تحقیرآمیز برابر استون ویلا که با نتیجه ۷ بر ۲ رقم خورد باید خود را برای تقابل با تیم صدرنشین اورتون آماده کند که این فصل متحول شده است و هر ۴ دیدار خود را با کارلو آنچلوتی با برد به پایان برده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید