معرفی بستیون بی ۷۰ در نمایشگاه پکن ۲۰۲۰

در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۰ بستیون بی ۷۰ – Bestune B70 معرفی شد. محصول جدید گروه فاو به کادیلاک CT5 2020 شباهت زیادی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، گروه خودروسازی فاو ابتدای تابستان سال ۲۰۲۰ جزئیات اولیه سدان بستیون B70 را منتشر کرد. هرچند نام این خودرو در آن زمان بسترن بی ۷۰ بود، اما با توجه به این که این گروه خودروسازی نسل قبلی B70 را بازنشسته کرد و قصد دارد نسل جدیدی با سطح بالا را به بازار عرضه کند، در اقدامی نام این برند را به بستیون تغییر داد.

 

مشخصات بستیون بی ۷۰

[بستیون B70]

بستیون B70 یک فست بک چینی جذاب به نظر می‌رسد، اما برخی از کارشناسان به دلیل شباهت‌های زیادی این خودرو با کادیلاک CT5 2020 آن را یک کپی‌برداری آشکار می‌دانند. بستیون بی ۷۰ در نمایشگاه پکن در رنگ جذاب قرمز براق به نمایش در آمده است که نسبت به رنگ سفید قبلی از جذابیت بیشتری بهره می‌برد.

[بستیون B70]

طول این خودرو چینی ۴۸۱۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۴۰ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۴۵۵ میلی‌متر و فاصله محوری این خودرو نیز ۲۸۰۰ میلی‌متر اعلام شده است. این خودرو با چنین ابعادی اندکی از کادیلاک CT5 کوچک‌تر بوده، هرچند که این محصول کادیلاک از نوع فست بک نیست؛ این در حالی است که در بستیون B70 می‌توان در پشتی را به صورت کامل باز کرد تا مالکان برای قرار دادن وسایل به فضای بهتری دسترسی پیدا کنند.

[بستیون B70]

بستیون بی ۷۰ نخستین محصولی است که از پلتفرم جدید FMA فاو بهره می‌برد؛ نام FMA مخفف معماری ماژولار فاو محسوب می‌شود، اما شرکت فاو اعلام کرد حرف F بیانگر روبه‌جلو بودن و نگاه به آینده محصولات این شرکت است.

[بستیون B70]

در کابین این خودرو چینی شاهد نشانه‌های از طراحی شرکت مرسدس هستیم و نورپردازی مدرن آن تا حدودی چنین ادعایی را ثابت می‌کند. کنسول مرکزی نیز از صفحه نمایشی با قابلیت کنترل سیستم تهویه مطبوع بهره می‌برد؛ این ویژگی کابین هم مشابه محصولات مدرن آئودی به نظر می‌رسد.

[بستیون B70]

یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۶۹ اسب بخار نیروی این خودرو را تامین می‌کند و قدرت تولید شده از موتور توسط گیربکس ۶ سرعت دستی یا اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شرکت فاو قصد دارد از اواخر سال ۲۰۲۰ این خودرو را به بازار چین عرضه کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید