رسول پناه: بازیکنان حق دارند گله مند باشند/ شکایت النصر پیگیری می شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان حق دارند، وضعیت باشگاه از نظر مالی بد است و وضعیت سختی را تحمل کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قبول دارم شرایط بازیکنان سخت است اما به دنبال جبران هستیم.

[رسول پناه:بازیکنان حق دارند ناراحت باشند/گل محمدی هم پیشنهاد دارد/شیطنت ها را حقوقی پیگیری می کنیم]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی رسول پناه بعد از بازگشت کاروان پرسپولیس از دوحه اظهار داشت: جا دارد به همه مردم خوب ایران و به خصوص طرفداران پرسپولیس تبریک بگویم چون با وجود اینکه سعودی ها قبل از بازی آل کثیر را محروم کردند اما بازیکنان ما حماسه آفریدند و جانانه و غیرتمندانه بازی کردند و بازی را به نفع خودشان تمام کردند.

وی در خصوص شکایت باشگاه النصر و اینکه آیا این مساله باعث ایجاد نگرانی نمی شود عنوان کرد:یکسری مسائل حواشی است و شکایت آنها اصلا وارد نیست.موارد حقوقی را هم ما پیگیری  می کنیم و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

رسول پناه در خصوص اینکه آیا با وکیل برانکو برای پرداخت پول این مربی تماس گرفته است گفت: ما مطالبات برانکو را به صورت کامل پرداخت می کنیم و منتظر هستیم تا اعلام کنند رسما چقدر به دلار از ما طلب دارند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه مشکلی برای انتقال پول وجود داد یا خیر چون آذری اعلام کرده این فرمول را بلد است گفت: ما به دنبال این فرمول هستیم ولی اگر لازم باشد حتما تماس می گیریم و از او می پرسیم(باخنده).

وی در خصوص ناراحتی بازیکنان از مشکلات مالی گفت: آنها واقعا حق دارند. وضعیت باشگاه از نظر مالی بد است و وضعیت سختی را تحمل کردیم. قبول دارم شرایط بازیکنان سخت است اما به دنبال جبران هستیم. این را هم بگویم که زمان می برد، روزی که مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفتم باشگاه چه شرایطی داشت و الان چه شرایطی را می بینید؟ آنها حق دارند طلب خود را بخواهند ولی جبران فداکاری آنها را می کنیم.

رسول پناه در پاسخ به این سوال که آیا می شود پاداش های AFC را از آنها گرفت گفت: الان خیلی ها فکر می کنند ای اف سی صبح فردا به ما پول می دهد.اولا پرداخت پاداش ها بعد از فینال است ضمن آنکه ما دچار تحریم هستیم این کار زمانبر است.قطعا ما در این خصوص شفاف سازی می کنیم و در اختیار هواداران ریز جزئیات پاداش ها را قرار می دهیم که مردم در جریان باشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تکلیف قرارداد بازیکنانی مثل خلیل زاده، نادری و ... چه می شود عنوان کرد: این بازیکنان ارزشمند هستند.نه تنها آنها بلکه حتی گل محمدی هم چه از داخل و چه از خارج پیشنهاد دارد ولی ما سعی می کنیم همه آنها را حفظ می کنیم.

وی در خصوص اسنادی که به باشگاه النصر رسیده است گفت: این موضوع حتما پیگیری حقوقی خواهد شد. پرسپولیس نماینده فوتبال ایران است و بحث ایران است. اگر شیطنتی در این قضیه کنند ما قطعا پیگیری خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید