قابلیت های تلگرام در بروزرسانی جدید/ ادمین ناشناس در گروه

تلگرام در به روزرسانی اخیرش قابلیت های جدیدی گنجانده است، از جمله فیلترهای جستجو و ادمین گروه ناشناس.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تلگرام در به روزرسانی اخیر خود ویژگی های زیادی از جمله فیلترهای جستجو، ادمین گروه ناشناس، و موارد دیگر را معرفی کرده است. Search Filters به ​​شما امکان می دهد میم ها را در Telegram Cloud پیدا کنید. ادمین های  ناشناس نام و هویت ادمین را در لیست اعضای گروه مخفی نگه می دارند. آنها فقط باید حالت بتمن را فعال کنند تا به عنوان مدیر ناشناس در یک گروه ارسال شود.

OshpH98iYZmn

فیلتر های جستوجو

طبق اطلاعیه وبلاگ تلگرام ، کاربران اکنون می توانند با فیلترهای جستجوی جدید به راحتی رسانه ها ، لینک ها ، پرونده ها و سایر موارد را پیدا کنند. به عنوان مثال ، برای جستجوی لینک های به اشتراک گذاشته شده در یک تاریخ خاص ، کاربران می توانند "14 آگوست" یا "دیروز" را تایپ کنند و برنامه مطابق با آن نتایج را باز می گرداند. علاوه بر این ، با تایپ نام هر شخص ، گروه ، کانال یا ربات ، فیلتر توسط منبع اضافه می شود. این فیلترها همچنین به کاربران امکان می دهد چیزی را مانند پیام های خاص با لینکی که در آگوست 2018 ارسال شده و حاوی کلمه "خوشحال" است ، پیدا کنند.

ادمین گروه ناشناس

به منظور نگه داشتن مدیران گروههایی که برای انتشار اطلاعات حساس استفاده میکنند. امروز ما ابزار دیگری را برای انتشار  ایمن تر معرفی می کنیم. ”این شرکت گفت. برای پنهان نگه داشتن هویت ، مدیران می توانند برای فعال کردن حالت بتمن ، گزینه Remain Anonymous را در قسمت مربوط به ادمین تغییر دهند. این حالت به مدیران اجازه می دهد تا هویت خود را از اعضای گروه در لیست مخفی نگه دارند. پیام های ارسالی توسط ادمین با نام گروه امضا می شود ، مشابه پیامی که در پست های کانال مشاهده می کنیم.

سایر موارد اضافی

به غیر از فیلترهای جستجو ، ادمین گروه ناشناس، تلگرام همچنین ویژگی های بیشتری مانند انیمیشن های روان جدید را اضافه کرده است. کاربران همچنین می توانند صفحه کلید را گسترده یا پنهان کنند، بین تم های شبانه روزی جابجا شوند، در هنگام حذف پیام ها، تغییر اعلان ها، صرفه جویی در رسانه ها و سایر تغییرات، پیام های بازشوی متحرک را مشاهده کنند.

علاوه بر این، کسانی که از چندین حساب در یک برنامه استفاده می کنند اکنون می توانند لیست های گپ هر دو حساب شما را با استفاده از سوئیچ حساب پیش نمایش کنند. تلگرام می گوید که همچنین در تلاش است تا تمام شکلک ها یا ایموجی ها را متحرک سازی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید