معرفی گوشی هایی با طولانی ترین عمر شارژ باتری

این روزها با کاربردی شدن بیش از پیش تلفن همراه طول عمر شارژ باتری اهمیت بیشتری دارد، در ادامه لیستی از گوشی ها با بیشترین طول عمر باتری را گردآوری کرده ایم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، همه عاشق یک گوشی هوشمند با عمر باتری مناسب هستند. این معمولاً به معنای استفاده بیشتر و صرف زمان کمتری برای شارژ آن است. در حالی که طی این سالها فناوری باتری واقعاً تغییر چندانی نکرده است، ما بخشی از این به لطف بهینه سازی های سخت افزاری و نرم افزاری و بخشی دیگر به دلیل گرفتگی در باتری های با ظرفیت بالاتر ، توانسته ایم از عمر باتری بهتری از تلفنهای مدرن برخوردار شویم. فناوری های دیگر مانند شارژ سریع و شارژ بی سیم نیز کار پیش پاافتاده شارژ تلفن شما را تا حد زیادی کاهش داده است.

بیشتر تلفن های هوشمند این روزها، صرف نظر از نوع استفاده شما، به راحتی حداقل یک روز عمر باتری را ارائه می دهند. با این حال، برای این لیست، ما تلفن های هوشمند گردآوری کرده ایم که به طور قابل توجهی بیش از یک روز دوام باتری را در تجربه آزمایش ما ارائه می دهند.

بهترین تلفن هایی که عمر باتری طولانی دارند:

باتری

چگونه تلفن های هوشمند را انتخاب کردیم؟

این لیست شامل تلفن هایی است که در تست حلقه باتری ویدیوی HD ما موفق به کارکردن بیش از 20 ساعت شدند. ما همچنین با توجه به تجربه ای که هنگام بررسی این تلفن ها داشتیم ، ظرفیت باتری و میزان زمان مصرف با استفاده منظم را بررسی کردیم. سایر ویژگی ها مانند شارژ سریع و شارژ بی سیم زیاد مورد توجه قرار نگرفتند ، زیرا هدف از این لیست داشتن  تلفن هایی با بیشترین عمر باتری بود. ما همچنین به طور عمده پیشنهادهای اخیر را که  مربوط به بازار را دارند بررسی کردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید