امروز تکلیف سعادتمند مشخص می‌شود؟

با برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال، روز سرنوشت سازی در انتظار باشگاه استقلال است و ممکن است این باشگاه دستخوش تغییرات مدیریتی شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فشارهای وارده بر احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال که در فرودین ۹۹ حکم مدیرعاملی باشگاه را دریافت کرد می‌تواند منجر به خداحافظی او از این سمت در باشگاه باشد.

مهر نوشت؛ جلسه سرنوشت ساز هیات مدیره باشگاه استقلال که گفته می‌شود از ساعت ۱۴ امروز آغاز می‌شود، می‌تواند خروجی بسیار مهم در حد تغییرات مدیریتی داشته باشد.

سعادتمند از نظر اقتصادی عملکرد مناسبی در استقلال داشت و توانست برای اولین بار در یک دهه اخیر دریافتی اعضای تیمش را به ۹۰ درصد برساند. او با منابع مالی که ایجاد کرد، مشکلات مالی را تا حدودی از سر راه تیم برداشت و حتی در نقل و انتقالات هم با حفظ اکثر بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده بود شاکله استقلال را تا لیگ قهرمانان آسیا حفظ کرد، اما برخی اتفاقات و اشتباهات ممکن است منجر به کنار رفتن او از این سمت بشود.

از دست رفتن قهرمانی جام حذفی که خیلی‌ها این را ناشی از دامن زده شدن به  اختلافات مدیرعامل و سرمربی و قهر و آشتی مجیدی می دانستند، ناکامی در آسیا در پی شکست مقابل پاختاکور، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و مسائل مربوط استراماچونی، اتفاقاتی است که به زعم هیات مدیره استقلال نمره منفی در کارنامه مدیریتی سعادتمند است.

در نشست سرنوشت ساز امروز هیات مدیره که دیگر بحث مهم آن تصمیم گیری در خصوص انتخاب الکساندر نوری سرمربی ایرانی - آلمانی است، در خصوص آینده مدیریتی این باشگاه نیز تصمیم گیری خواهد شد.

از آنجایی که اکثر اعضای هیات مدیره روی این موضوع اتفاق نظر دارند، ممکن است مهم ترین خروجی این نشست کنار رفتن سعادتمند از سمت مدیرعاملی باشد مگر آن که سعادتمند بتواند از عملکرد خود دفاع قابل قبولی انجام داده و اعضای هیات مدیره را متقاعد به ادامه کار خود در سمت مدیرعاملی کند.

گفته می‌شود اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره و مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه از جمله گزینه‌هایی هستند که هیات مدیره به سرپرستی موقت آنها تا تعیین تکلیف مدیرعاملی فکر می کند. هرچند خلیل زاده شب گذشته هم حضورش در این پست را تکذیب کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید