رونمایی سامسونگ از گلکسی تب اکتیو ۳ با بدنه ضد ضربه

محصول جدید سامسونگ به نام سامسونگ گلکسی تب اکتیو 3 رونمایی شد که به عنوان تبلتی مقاوم و قدرتمند به بازار می آید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، توجه به خواسته‌های کاربران یکی از مهم‌ترین اصول بازاریابی بوده و اگر عرضه به موقع نسبت به تقاضا ایجاد شود، شاهد استقبال کاربران و افزایش حاشیه سود تولید کننده خواهیم بود. سامسونگ از این موضوع به خوبی با خبر بوده و دست به ساخت محصول برای کسانی زده که حین انجام کارهایشان و یا حتی حین ساخت و ساز ساختمانی نیاز به تبلت دارند. این تبلت سامسونگ گلکسی تب اکیتو ۳ خواهد بود که اگر با کیس محافظش از ارتفاع ۱.۵ متری سقوط کند هیچ آسیبی نخواهد دید. حتی اگر تبلت بدون این کیس از ارتفاع ۱.۲ متری به زمین بیفتد باز هم اتفاقی برایش رخ نخواهد داد و به طور کلی از بدنه‌ای محکم و مقاوم نسبت به سقوط برخوردار شده است.

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 3

گواهینامه IP68 باعث شده که چه در روزهای آفتابی و چه در روزهای بارانی و خیس بتوانید به راحتی با اکتیو ۳ کار کنید. امکان کار با دستکش توسط نمایشگر ۸ اینچی دیوایس فراهم شده اما اگر دستکش‌تان ضخامت زیادی دارد، می‌توانید به راحتی از قلم اس پن استفاده کنید که آن هم موفق به کسب گواهینامه IP68 شده است.

تب اکتیو ۳ از چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ توان می‌گیرد که پیش از این روی گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ آن را دیده بودیم. در کنار این چیپ ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قرار گرفته که امکان ارتقای آن توسط کارت حافظه جانبی micro SD وجود دارد. این تبلت از اندروید ۱۰ به طور پیش‌فرض استفاده می‌کند و همچنین از حالت DeX به منظور ارائه حالت دسکتاپ پشتیبانی کاملی ارائه می‌دهد که البته با لایه‌های محافظتی Knox سازگار است.

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 3

سنسورهای تشخیصی بیومتریک برای اکتیو ۳ در نظر گرفته شده و می‌توانید با استفاده از اثر انگشت یا چهره‌تان قفل دیوایس را باز کنید. سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی این تبلت در نظر گرفته شده تا برای ثبت عکس نیازی به موبایلتان نداشته باشید.

با خرید سامسونگ گلکسی تب اکتیو ۳ نیازی به میز برای به شارژ زدن تبلت نخواهید داشت، چرا که باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپری دستگاه قابل تعویض توسط کاربر بوده و به راحتی می‌توانید هنگام اتمام شارژ آن را تعویض کنید. به لطف پین‌های Pogo امکان شارژ اکتیو ۳ با داک نیز فراهم شده است.

[سامسونگ گلکسی تب اکتیو 3]

سامسونگ حالت No Battery را در نرم افزار اکتیو ۳ گنجانده که در تنظیمات می‌توانید آن را فعال کنید. این ویژگی امکان استفاده از تبلت بدون به کار گیری باتری را فراهم می‌کند و بدین ترتیب از افزایش طول عمر باتری جلوگیری می‌شود و تنها منبع برق دیوایس، شارژر آن خواهد بود. همچنین از برنامه‌های شخص ثالث می‌توان برای خواندن بارکد و پرداخت پول استفاده کرد.

سامسونگ گلکسی تب اکتیو ۳ و گلکسی ایکس کاور پرو از سه آپدیت بزرگ بعدی اندروید پشتیبانی خواهند کرد. این موضوع به نقطه قوت مهمی برای دیوایس‌های اندرویدی تبدیل شده تا طول عمر بیشتری در دستان کاربر داشته باشند.

اکتیو ۳ از امروز در بازارهای اروپا و آسیا فروخته می‌شود و در روزهای آتی به بازار کشورهای دیگر وارد خواهد شد. کره‌ای‌ها دو مدل وای فای و LTE را برای این محصول در نظر گرفته‌اند.

PeVE9VqiFGpl

 

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 3

منبعGSM Arena

 

 

دیدگاه تان را بنویسید