کدام بازیکنان استقلال با خود قلیان به قطر برده بودند؟

با اعلام مدیر‌عامل باشگاه استقلال قرار است این باشگاه با بازیکنانی که با خود در قطر قلیان به همراه داشتند برخورد کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ روز گذشته طی گزارشی مفصل به چرایی درگیری‌های بازیکنان استقلال با پزشک و ماساژور این باشگاه در فرودگاه دوحه قطر پرداختیم تا اینکه در آخرین ساعات شب گذشته احمد سعادتمند طی مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاهش از یکسری حواشی تیمش در سفر به قطر به صورت سربسته پرده‌برداری کرد.

آنا نوشت؛‌ سعادتمند در بخش مهمی از صحبت‌هایش اشاره به این موضوع داشت که دو بازیکن استقلال در سفر به قطر قلیان به همراه داشتند و چنین مسئله‌ای اصلا نمی‌تواند در شان بازیکن باشگاه بزرگی چون استقلال باشد. وی همچنین تاکید کرد که با این دو بازیکن حتما برخورد انضباطی خواهد شد. اگرچه او نامی از این نفرات نبرد.

واقعیت امر این است که فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر دو بازیکنی بودند که در سفر به قطر برای همراهی  تیم‌شان در بازی‌های فشرده و حساس لیگ قهرمانان آسیا قلیان به همراه داشتند. این مسئله به گوش کادرفنی و پزشک استقلال هم رسید و آنها در این مورد هر دو بازیکن را بازخواست کردند.

نکته قابل توجه اینکه بازیکنان اشاره شده قصد داشتند در فرودگاه دوحه ماساژور تیم‌شان را مورد ضرب‌وشتم قرار دهند چرا که او را به نوعی لو رفتن خطای خود می‌دانستند. به هر صورت این اتفاق به خوبی نشان داد که حواشی اسماعیلی و دانشگر در استقلال تمام نشدنی است و اخراج‌های موقت آنها از جمع آبی‌پوشان هیچ تاثیر مثبتی روی رفتارشان نگذاشت.

اسماعیلی و دانشگر همان نفراتی بودند که بعد از بازگشت تیم‌شان از مشهد(بعد از فینال جام حذفی) تعدادی از هواداران استقلال را در فرودگاه مهرآباد مورد ضرب‌وشتم قرار دادند و مدیریت باشگاه استقلال نیز کوچکترین واکنشی نسبت به اقدام آنها انجام نداد.

شاید به خاطر همین بود که فرهاد مجیدی اسماعیلی و دانشگر را به خاطر حواشی تمام نشدنی‌شان در لیست مازاد باشگاه قرارداده بود اما احمد سعادتمند قبل از سفر استقلال به قطر حفظ آنها را در جمع آبی‌پوشان افتخاری برای خود دانست!

 

  • محمد ارسالی در

    در استقلال یک آقا کریم می خواهد و یک مربی مثل برانکو که حتی موقعی بازیکن نداشت و توی پنجره بسته ، بازیکن خطا می کرد ، تنبیه می کرد
    ولی متاسفانه بازیکن قلیان استفاده می کند و تا صبح بیدار هستند و در فرودگاه با هوادار درگیر میشود ، مطمئن می داند در لیست هست
    خوبه خود مدیر عامل استقلال اعلام کرد ، بعد انتظار دارند هر سال قهرمان ایران باشند
    و تیمی که زحمت کشیده و پوکر قهرمانی بدست آورده زیر سوال ببرند ، ولی خدا خوب جایی و توسط خودی ها زیر سوال برد . شما هم طبق روال گذشته مطالب من را حذف کن . یا حق

دیدگاه تان را بنویسید