رونمایی از کتاب و نمایشگاه عکس "فرزندان روح الله"

امروز در نگارخانه حوزه هنری مراسم رونمایی از کتاب "فرزندان روح الله" برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مراسم رونمایی از کتاب «فرزندان روح الله» امروز در نگارخانه حوزه هنری با حضور محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری برگزار شد. در این نگارخانه نمایشگاه عکسی با عنوان «فرزندان روح الله» هم برپا شده است.

محمد مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری از نمایشگاه عکس فرزندان روح الله بازدید کرد. در نمایشگاه فرزندان روح الله، عکس‌هایی از نوجوانانی به نمایش گذاشته شده که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشتند.

در حاشیه این بازدید مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری گفت: هرکدام از هنر‌ها بعدی را از دفاع مقدس روایت می‌کند و نمی‌توان گفت کدام یک از هنر‌ها بیش از سایر هنر‌ها در بازتاب دوران دفاع مقدس تاثیرگذار‌تر بود. ویژگی خاص آن هنر و قالب هنری است که آن دوران را جلوه‌گر می‌ساخت.

او افزود: ویژگی منحصر به فرد نمایشگاه عکس «فرزندان روح الله» این است که عکس‌های عکاسان فعال در دوران دفاع مقدس را گلچین کرده است که برخی از آن‌ها برای نخستین بار، برخی هم برای دومین بار در نمایشگاه به نمایش در آمده اند.

رئیس حوزه هنری ادامه داد: به نظر می‌رسد عکاسان هم مانند سایر هنرمندان دفاع مقدس را به خوبی به تصویر کشیده و به یک بلوغ و رشد رسیده اند.

گفتنی است؛ کتاب «فرزندان روح الله» مجموعه‌ای از عکس‌هایی است که در نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته شده است.

فرزندان روح الله

فرزندان روح الله

 

دیدگاه تان را بنویسید