محمد نوازی: باختیم، ولی حقمان باخت نبود/ فوتبال ایران در آسیا حرف اول را می زند

مربی شهرخودرو بعد از باخت این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: ما امروز مقابل پاختاکور باختیم ولی حق مان باخت نبودیم و این اتفاقات فوتبال است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد نوازی بعد از شکست یک بر صفر مقابل پاختاکور در نشست خبری گفت: ضمن خسته نباشید به همه دوستان و همکارانم و فوتبالیست های خوب شهرخودرو باید تشکر ویژه ای از آنها بخاطر این چند بازی انجام بدهم. از مدیرعامل و مسئولان تیم هم تشکر می کنم. البته یکسری مشکلات داشتیم از جمله اینکه نتوانستیم از بازیکنان جدید در این مسابقات استفاده کنیم اما تجربه خوبی به دست آوردیم هم بازیکنان و هم کادرفنی تجربه خوبی کسب کردند.

فارس نوشت: وی افزود: قول می دهم که دوباره شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم و به تیممان اطمینان خاطر می دهم البته درست است نتایج خوبی کسب نکردیم. ما امروز باختیم ولی حق مان باخت نبودیم و این اتفاقات فوتبال است.

نوازی ادامه داد: تجربه خیلی خوبی بود و کاش کشور قطر که میزبانی را قبول کرده بود ویدئو چک را هم اجرا می‌کرد و شانس ویدئو چک را از ما نمی‌گرفت. چون اتفاقات خوبی برای ما در آنصورت رخ می داد. در بازی اول پنالتی ما دیده نشد و در دیدار با پاختاکور هم یک پنالتی ما دیده نشد شاید من اشتباه کنم. این اتفاقات فوتبال است.

نوازی تصریح کرد: بهتر است دیدگاه کشورهای حوزه خلیج فارس به فوتبال ایران تغییر کند و با ارزش تر به فوتبال مان نگاه کنند. فوتبال ایران  در آسیا حرف اول را می زند. دیدگاه مان را نسبت به رقبا بهتر کنیم و امیدوارم فوتبال ایران همیشه بدرخشد . برای مردم خوب قطر آرزوی موفقیت می‌کنم. برای میزبانی و از ای اف سی هم بخاطر برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم ولی امیدوارم این اتفاقات که رخ داد در جام جهانی رخ ندهد و برنامه ریزی بهتری را شاهد باشیم و در این مدتی که در قطر بودیم خیلی اذیت شدیم از نظر اسکان و ریکاوری برای تمرینات قشنگ نبود که 6 تیم در یک هتل اسکان پیدا کنند. امیدوارم این اتفاقات برای فوتبال ایران رخ ندهد و امیدوارم فکرشان را بهتر کنند. هر تیمی هم قهرمان شود به آن تبریک می‌گویم و حتما لیاقتش را داشته است و ما هم باید مشکلات مان را حل کنیم تا مدعی برای فوتبال کشورمان و آسیا باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید