برگزاری شصت و نهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

شصت و نهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و با ریاست سید رضا صالحی امیری برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ این نشست با محوریت طرح 10 ساله  راهبردی آکادمی ملی المپیک و با حضور اعضای هیات اجرایی و مهین فرهادی زاد معاون توسعه  ورزش بانوان،دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و دکتر داور زنی رییس فدراسیون والیبال و رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال  برگزار شد که در ابتدا دکتر سجادی و داور زنی به ارائه گزارشی در خصوص موارد مطرح شده در دادگاه CAS پرداختند.

سپس قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک در ادامه  مباحث نشست قبلی به ارائه طرح راهبردی با چشم انداز و افق 10 ساله آکادمی پرداخت که در نهایت اعضای هیات اجرایی و مهمانان این نشست به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که صالحی امیری ضمن قدردانی از برنامه های تدوین شده فوق با تاکید بر روز آمد شدن فعالیت های آکادمی بر اساس تحولاتی که در ورزش دنیا ایجاد می شود پرداخته و بر ضرورت پوست اندازی و تغییر در نگرش،برنامه ها و فعالیت های آن پرداخت.
 
در نهایت مقرر شد تا مباحث پیش نویس برنامه فوق  برای نظر خواهی به فدراسیونهای ورزشی ارسال تا پس از دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات روسای فدراسیونهای ورزشی در پیش نویس سوم  لحاظ شود تا طرح 10 ساله آکادمی برای بررسی نهایی به هیات اجرایی ارائه شود.
 
همچنین در خاتمه نشست امروز برخی درخواستهای واصله از فدراسیونهای ورزشی مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

دیدگاه تان را بنویسید