شبیه ساز مسابقه AMR-C01 خودروسازی استون مارتین معرفی شد+ تصاویر

شبیه ساز مسابقه استون مارتین (Aston Martin) محصولی جالب‌توجه برای طرفداران گیمینگ و بازی‌های کامپیوتری بوده که با نام “AMR-C01″، اخیرا معرفی شده است.

لینک کوتاه کپی شد
 

جی پلاس، شبیه ساز مسابقه استون مارتین (Aston Martin) به تازگی توسط این خودروسازی معروف و موفق به بازار عرضه شده و همان‌طور که انتظار می‌رود، این کمپانی قصد دارد تا تجربه‌ای شگفت‌انگیز را به شیفتگان دنیای بازی‌های کامپیوتری و مسابقات مجازی اتومبیل‌رانی بدهد. این محصول “AMR-C01” نام دارد.

گجت نیوز نوشت: با شنیدن اسم استون مارتین بسیاری از ما به یاد خودروهای اسپرت و شگفت‌انگیزی می‌افتیم که در دنیای اتومبیل‌های قدرتمند و گران‌قیمت، نام خود را به ثبت رسانده‌اند. در همین رابطه، کمپانی مورد نظر به بازار بازی‌های کامپیوتری هم وارد شده و اولین شبیه ساز بازی‌های مسابقه‌ای خود را برای خریداران ثروتمند و دوست دار محصولات لاکچری معرفی کرده است.

 

شبیه ساز مسابقه استون مارتین

استون مارتین برای ساخت AMR-C01 با کمپانی “Curv Raising Simulators” همکاری کرده و گفته شده که خریداران می‌توانند در سه ماه آخر سال ۲۰۲۰ شبیه ساز خود را تهیه کنند.

این شرکت خودروسازی تبلیغ محصول اخیر را بر پایه فراهم کردن تجربه‌ای شگفت‌انگیز در شبیه سازی محیط مسابقه قرار داده و بدنه فیبر کربنی AMR-C01 با صندلی مخصوص خودرو استون مارتین والکری (Valkyrie) مجهز شده است. انتظار می‌رود که صندلی مورد نظر در کنار تمامی تجهیزات شبیه سازی به کار رفته و نرم‌افزارهای موجود، حس قرار گرفتن در یک خودرو مسابقه‌ای شگفت‌انگیز را به خریدار بدهد.

در طراحی شبیه ساز مسابقه استون مارتین هدف اصلی به وجود آوردن ظاهری منحصر به فرد و در عین حال مشابه خودروهای معروف این کمپانی بوده است. به علاوه سازندگان اطمینان داده‌اند که این محصول همان کیفیت ساختی را که از تمامی خودروهای شگفت‌انگیز استون مارتین انتظار می‌رود، داراست و تنها تفاوت AMR-C01 با یک خودرو مسابقه‌ای، مجازی بودن تجربه راندن اتومبیل خواهد بود.

 

محصولی شگفت‌انگیز و منحصر به فرد

صنعت بازی‌های کامپیوتری و مخصوصا ورزش الکترونیکی (Esports) در حال حاضر بسیار پرسود بوده و شبیه سازهای مسابقه‌ای مانند محصول اخیر استون مارتین هم با استقبال گرم علاقه‌مندان مواجه می‌شوند. این خودروسازی می‌گوید که AMR-C01 در درجه اول برای شیفتگان دنیای رقابت‌های گیمینگ ساخته شده و با بدنه فیبر کربنی و بهره بردن از جدیدترین نرم‌افزارهای شبیه سازی، تجربه‌ای منحصر به فرد را ارائه خواهد داد.

شبیه ساز مسابقه AMR-C01 استون مارتین شبیه ساز مسابقه AMR-C01 استون مارتین شبیه ساز مسابقه AMR-C0شبیه ساز مسابقه AMR-C01 استون مارتین1 استون مارتین معرفی شد شبیه ساز مسابقه AMR-C01 استون مارتین شبیه ساز مسابقه AMR-C01 استون مارتین

 

شبیه ساز مسابقه AMR-C01 استون مارتین شبیه ساز مسابقه AMR-C01 استون مارتین شبیه ساز مسابقه AMR-C01 استون مارتین شبیه ساز مسابقه AMR-C01 استون مارتین شبیه ساز مسابقه AMR-C01 استون مارتین

از طرف دیگر رانندگان حرفه‌ای و کسانی که از طریق مسابقات اتومبیل‌رانی کسب درآمد می‌کنند هم می‌توانند از طریق شگفت‌های  شبیه ساز مسابقه استون مارتین  روی مهارت‌های خود در فضای مجازی کار کرده و برای مسابقات دنیای واقعی بهتر آماده شوند.

تلاش‌های برای بهبود نرم‌افزار شبیه سازی محصول اخیر توسط راننده باسابقه‌ای به نام دارن ترنر (Darren Turner) هدایت شده‌اند؛ ترنر در دنیای شبیه سازی مسابقات فرمول یک ۲۰ سال سابقه داشته و به عنوان یک متخصص برجسته شبیه سازی شناخته می‌شود.

گفته شده که تنها ۱۵۰ دستگاه از این محصول ساخته خواهند شد و قیمت هر دستگاه هم حدودا ۵۸ هزار یورو خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید