نشست خبری مربی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

مطهری: قهرمانی در وجود بازیکنان ما نهادینه شده است/ پرسپولیسی ها می توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس به ما بگویند می توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند، به حرف‌شان ایمان داریم زیرا فوق العاده باغیرت، جنگی و قدر هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با التعاون عربستان اظهار داشت: درباره این موضوع می‌خواهم صحبت کنم که بچه های پرسپولیس ذهن برنده خواه دارند. قهرمانی در وجودشان نهادیه شده و به یک باور تبدیل شده است.

وی افزود: اگر به ما بگویند می توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند، به حرف شان ایمان داریم زیرا فوق العاده باغیرت، جنگی و قدر هستند هر غیرممکنی را ممکن کنند. این موضوع برای کادرفنی پرسپولیس باعث افتخار است.

مربی تیم پرسپولیس ادامه داد: همه فکر می‌کنند قهرمانی‌های پرسپولیس در ایران پیچیده است اما بسیار ساده است زیرا بازیکنان ما همیشه برای رسیدن به بالاترین حد موفقیت تلاش و تمرین می‌کنند و این برای ما قابل ستایش است.

مطهری درباره استفاده تیم پرسپولیس از اشتباه التعاون در 10 دقیقه پایانی دیدار قبلی گفت: فردا بازی سخت‌تری برای ماست. به دقت و ریزبینانه حریف را آنالیز کرده‌ایم، زیرا می‌دانیم التعاون تیم زیرک و باهوشی است و باید به خوبی آن را کنترل کنیم. این تیم را کاملا می‌شناسیم. ما نقاط قوت و ضعف حریف را می‌شناسیم. اما چندان وارد جزئیات این تیم نمی‌شویم.

وی افزود: در باره بازی قبل هم باید بگویم در بحث ضربات ایستگاهی با بچه‌هایمان خیلی کار کرده‌ایم و آنها از هنرشان در این ضربات استفاده کردند. دیدید که شجاع خلیل‌زاده توانست در فضا حرکت کند و به توپ ضربه بزند. ضمن اینکه خود تیم التعاون در بخش ایستگاهی و حمله قابل احترام است. 

دستیار یحیی گل‌محمدی گفت: التعاون در بخش انتقال توپ به حمله هم تیم خوبی است و باید این تیم را خوب کنترل کنیم. باز هم می‌گویم بازی برگشت‌مان سخت‌تر از بازی اول است و باید خیلی پرقدرت بازی را شروع کنیم. 

مطهری درباره اینکه شرایط نامناسب التعاون در لیگ عربستان جزو خوش‌شانسی‌ پرسپولیس محسوب می‌شود، افزود: التعاون تیم قابل احترامی است، هر چند در لیگ عربستان دچار یک سری مشکلات شده و در 6-5 بازی اخیرش نتوانسته خوب نتیجه بگیرد به همین دلیل سرمربی‌اش را تغییر داد. با این وجود می‌دانیم خیلی زیرکانه و باهوش بازی می‌کند. بازی سختی داریم و باید حریف را خوب کنترل کنیم، البته با اینکه پرسپولیس خوش‌شانس است موافق نیستم، زیرا تیم بزرگی هستیم و باز هم تاکید می‌کنم التعاون هم تیم بسیار باهوشی است.

دیدگاه تان را بنویسید