سخنگوی کمیسیون ورزشکاران: از تجارب المپین های قبلی برای موفقیت ورزشکاران استفاده می کنیم

در جلسه بعد از انتخابات رئیس و نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران مطالب خوبی درباره بررسی آخرین نقطه نظرات IOC در خصوص کمیسیون های ورزشکاران و آیین نامه اصلاح شده کمیسیون مطرح گردید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ افشین نوروزی عضو و  سخنگوی کمیسیون ورزشکاران گفت:در نشست کمیسیون ورزشکاران که با حضور طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیون ها برگزار گردید،صحبت های حمایت آمیز و دلگرم کننده خوبی در حمایت همه جانبه  از کمیسیون داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد در ادامه، نشست با ریاست ساعی ادامه یافت تا طبق صورتجلسه اعلام شده از قبل به اعضای کمیسیون به بررسی آنها بپردازیم.

1

 

وی ادامه داد: بررسی آخرین نقطه نظرات IOC در خصوص کمیسیون ورزشکاران و بررسی آیین نامه اصلاح شده کمیسیون مواردی بود که در نشست امروز به آن پرداخته شد سپس در رابطه با مشکلات پیش روی ورزشکاران و المپین ها بخصوص در این ایام سخت کرونایی  مواردی  مطرح گردید و تمامی اعضا بر این موضوع تاکید داشتند که کمیسیون سخنگو هم داشته باشد.
نوروزی تصریح کرد:همچنین مقرر گردید تا از سوی کمیسیون نامه ای به اعضای محترم هیات اجرایی کمیته نوشته شود تا در صورت امکان تفاهمنامه ای بین کمیته ملی المپیک کشورمان  و وزارت کار در خصوص بیمه ورزشکاران و استفاده این عزیزان از تسهیلات آن رایزنی های صورت پذیرد.

2

 

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران در خاتمه ابراز داشت: در نشست امروز تصمیم بر آن شد تا  کارگاه هایی جهت المپین ها و یا در واقع برای عزیزانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند از سوی افتخار آفرینان سابق المپیکی کشورمان برگزار شود تا با توجه به حضور در المپیک های قبلی  و آشنایی به شرایط حساس کسب سهمیه تا حضور در المپیک تجربیات و داشته ها خود را در اختیار سهمیه گیران بازیهای المپیک 2020 توکیو قرار دهند تا این عزیزان بتوانند از تجارب المپین های قبلی برای حضور موفقیت آمیز در توکیو بهره لازم را ببرند در خاتمه هم بنده با اکثریت آرا بعنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب شدم.

 طاهره طاهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیونها، مقدم دبیر شورای راهبردی کمیسیونها،هادی ساعی رئیس کمیسیون،معصومه قربانی دبیر، سعید حسنی پور،ساوه شمشکی،الهه احمدی،مهسا جاور،حمیده عباسعلی،قاسم رضایی،مهدی کامرانی و افشین نوروزی در این نشست حضور داشتند.

دیدگاه تان را بنویسید