پایان نیمه نخست بازی پرسپولیس- التعاون

دو تیم فوتبال پرسپولیس و التعاون عربستان در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و التعاون عربستان از ساعت ۲۲:۳۰ در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در ۱۰ دقیقه ابتدایی حملات نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه التعاون ایجاد کرد که موقعیت جدی را به وجود نیاورد.

پس این پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت اما اشتباهات دو تیم در میانه میدان مانع نزدیک شدن توپ به دروازه‌ها می‌شد.

جدی‌ترین موقعیت پرسپولیس در دقیقه ۲۶ به وجود آمد که حرکت انفرادی سرلک تا پشت محوطه جریمه ادامه‌دار بود و شوت سرکش این بازیکن را کاسیو در دو مرحله در اختیار گرفت. پرسپولیس در این دقایق بازی فیزیکی را با خطاهای متعدد به نمایش گذاشت که حاصل آن یک کارت زرد برای سیامک نعمتی بود. 

در حالی که از دقیقه ۳۰ به بعد این نماینده عربستان بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت، جدی‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۳۵ رخ داد. حرکت فهد الرشیدی از سمت راست با پاس به بیرون این بازیکن همراه شد که ضربه دیوک با واکنش تماشایی لک به تیر دروازه برخورد کرد و در توپ ریباند باز هم دروازه‌بان پرسپولیس بود که مهاجم استرالیایی را ناکام گذاشت.

در ادامه و در دقیقه ۳۹ لک، شوت خطرناک سدریک آمیسی را در دو مرحله و به زیبایی مهار کرد. بعد از این موقعیت، خطر جدی روی دروازه‌ها به وجود نیامد تا بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

ترکیب پرسپولیس:  حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، بشار رسن، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب التعاون:  کاسیو انجوس یاسین برناوی احمد عسیری اِیاغو سانتوس حسن کادش ریان الموسی سدریک امیسی فهد الرشیدی سلطان مندش عبدالمجید السواط میتشل دیوک.

 

دیدگاه تان را بنویسید