نشست خبری کاپیتان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

نوراللهی: انگیزه‌ زیادی برای لیگ قهرمانان داریم / دو بازی با التعاون برای پرسپولیس تاثیرگذار است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌انگیزه‌های زیادی برای لیگ قهرمانان آسیا داریم و دو بازی با التعاون برای ما تاثیرگذار است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، احمد نوراللهی در نشست خبری قبل از بازی با التعاون عربستان اظهار داشت: از دو دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز کسب کرده‌ایم و برای صعود از گروه به برد در بازی‌های آینده نیاز داریم.قطعا باید برای این هدف بجنگیم و انگیزه لازم را هم داریم.

وی افزود: در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و می‌دانیم بازی با التعاون برای صعودمان بسیار تاثیرگذار است البته اهداف بزرگتری داریم اما ابتدا باید از گروه خود صعود کنیم تا شرایط هموار شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در ادامه راه تلاش می‌کنیم نتایج خوبی برای هواداران به دست آوریم. در ابتدا می‌خواهیم از گروه صعود کنیم تا شرایط هموار شود. در ادامه راه قطعا می‌جنگیم برای هواداران نتایج خوبی به دست آوریم و ان شاالله بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

نوراللهی درباره اینکه آیا تجربه حضورتان در فینال دو فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا در بازی های آتی به شما کمک می کند، توضیح داد: قطعا این تجربه می تواند به ما کمک کند. جمعی از بازیکنانی که الان در پرسپولیس هستند در آن فینال هم حضور داشتند. تلاش می کنیم با انگیزه بالا، انجام تمرینات خوب و شروعی خوب در این مسابقات بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: رویای ما صعود مجدد به فینال لیگ قهرمانان است و این کار به دست نمی آید مگر با تلاش دست جمعی بازیکنان. باید در هر بازی کنار هم باشیم  و دست به دست هم بدهیم تا بهترین نتایج را رقم بزنیم. ان شالله به هواداران مان سه امتیاز و صعود به مرحله بعدی را هدیه کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید