مشخص شدن سرنوشت دختران فوتسالیست برای حضور در تورنمنت جهانی

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با برنامه ریزی پیش خواهیم رفت تا به اهداف خود که تداوم موفقیت فوتسال بانوان در آسیا است برسیم.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس، شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برنامه ریزی های مربوط به این تیم عنوان کرد: قرار بود نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان در شهریور ماه برگزار شود که به دلایل مباحث مربوط به شیوع ویروس کرونا این اردو برگزار نشد .بر همین اساس طبق زمانبندی که صورت گرفته در مهر ماه دو اردو خواهیم داشت. اردوی اول ،هفته اول مهر ماه است که اختصاص به مرحله انتخابی دارد و فاز دوم مهر ماه به اردوی اصلی که با حضور بازیکنان جدید و قدیمی برگزار خواهد شد، اختصاص دارد.

ما با برنامه ربزی پیش می رویم تا به اهداف خود که تداوم موفقیت فوتسال بانوان در آسیا است برسیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه در خصوص حضور تیم ملی در تورنمنت بین المللی برزیل گفت:آمادگی خود را با توجه زمانی که از سوی فدراسیون فوتبال برزیل ( 15 شهریور ماه)اعلام شده بود، با ارسال نامه ای به صورت مشروط اعلام کردیم. تضمین سلامت بازیکنان و اهمیت منطقی بودن اعزام ملی پوشان به برزیل با توجه به شرایط کووید 19 در کشور برزیل که هم اکنون در رده دوم جهان به عنوان یک کشور پر خطر قرار دارد، برایمان الویت است و با ایمیلی به این کشور اعلام کردیم که اگر شرایط مهیا باشد میتوانیم در این تورنمنت بین المللی حضور یابیم.
وی گفت: اگر بیماری کرونا در برزیل تشدید شود احتمال تغییر زمان مسابقات از آذرماه به ماه دیگری وجود دارد.
یاری در پایان گفت: بهترین های قاره ها در این تورنمنت حضور خواهند داشت و شرکت در این تورنمنت برایمان اهمیت بالایی دارد اما مهمترین نکته این است که شرایط و سلامتی بازیکنانمان برای شرکت در این تورنمنت به خطر نیفتد.

 

دیدگاه تان را بنویسید