صحبت های دروازه بان جدید استقلال/مظاهری: تراکتور بهتر است تهدید نکند!

دروازه‌بان تازه‌وارد استقلال مدعی است بدون توجه به حواشی با تمام تمرکز برای موفقیت با پیراهن آبی تلاش خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رشید مظاهری، دروازه بان استقلال که در اقدامی جالب در حالی که باشگاه تراکتور مدعی قراردادی سه ساله با او بود به این تیم پیوسته، در اولین گفت و گوی خود بعد از این انتقال به برخی مسائل پاسخ داده که در ادامه می‌خوانید:

می‌خواستم تا پایان فصل بمانم

ورزش سه نوشت: این نظر خودم هم بود که تا پایان فصل بمانیم و بعد صحبت کنیم. من تا بعد از فینال صبر کردم و بعد از آن تصمیم خودم را نهایی کردم. تا روز شنبه و بعد از فینال صبر کردم و بعد از آن با ارائه مستندات و طبق آیین نامه قراردادم به پایان رسید.

همه مستندات روشن است
من فوتبالیست هستم و نمی‌خواهم تمرکز خودم را روی مسائل دیگر بگذارم. در قراردادی که با تراکتور بستیم همه چیز روشن است. قرارداد برای یک فصل بود و مبلغ مشخص و در ادامه برای سه فصل صحبت شده بود و برای فصل دوم و سوم هیچ بحث و توافقی موجود نبود و به همین دلیل مبلغی وجود نداشت. مربی تراکتور هم پیش از بازی گفته بودند که غیبت من به دلیل مسائل فنی و تشخیص ایشان بوده است و اینکه باشگاه تراکتور بیانیه می‌دهد و تهدید می‌کند را متوجه نمی‌شوم و اگر مستنداتی وجود دارد چرا برای هواداران می‌گویید و باید آن را به کمیته ذیصلاح و قانون ارائه دهید. من اصلا نمی‌دانم چه مشکلی در سیستم مدیریتی وجود دارد که هر سری یک حرفی می‌زنند و تنها بحث‌ من مساله قانون است و همه چیز را به آنجا ارجاع می‌دهم و به احترام هواداران تراکتور سکوت می‌کنم البته تا روزی که بگذارند وگرنه من هم حرف های زیادی برای گفتن دارم.

دلیل انتخاب استقلال

بعد از فسخ قرارداد یکی از تیم‌هایی که خواهان مذاکره شد استقلال بود. مذاکرات خوب پیش رفت و خیلی زود هم به نتیجه برای توافق دست یافتیم. اینجا یک چالش بزرگ برای من خواهد بود. قطعا کار بزرگی پیش روی من قرار دارد و باید خیلی بهتر از گذشته باشم. یک انتخاب مناسب برای من بود. وقت حرف زدن نیست، این را در این سن و با تجربیاتی که به دست آوردم می‌دانم که باید تمرکز و تمرین داشته باشم تا در همین راستا به موفقیت هم کمک کنیم. در این راه به کمک هواداران و البته هم‌تیمی‌هایم چشم دارم و این قول را می‌دهم که بهترین عملکردم را به جا بگذارم.

استقلال جاه طلبی دستیابی به جام را دارد

قطعا استقلال جاه طلبی دستیابی به جام را دارد. تیمی که حتی در آسیا هم که بازی می‌کند هوادارانش به چیزهای بزرگ فکر می‌کنند. این نشانه تیم بزرگ است و خوشحالی‌ام را از این انتخاب پنهان نمی‌کنم. امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم و انفاقات فوق العاده‌ای پیش رو باشد.

تراکتور بهتر است تهدید نکند

این فضای حرف زدن با تهدید درست نیست. تراکتور هم بهتر است دست از آن بردارد و واقعا اگر صحبتی دارد با شرایط قانونی دنبال کند. مسلما آنها قانونگذار نیستند که می‌آیند حکم می‌دهند رشید شش ماه محروم می‌شود. این حرف‌ها برای برهم زدن تمرکزم و اینکه فقط اشتباهات خود را جبران کنند را نمی‌پذیرم و اگر این وضع ادامه پیدا کند حرف‌های زیادی با مستندات و مدارک لازم خواهم داشت. اگر من غیرقانونی عمل کردم بهتر است به جای مصاحبه سریالی از راه قانونی کار را دنبال کنند. قطعا اگر این شرایط و تهدید ادامه پیدا کند دیگر نسبت به آن بی‌توجه نخواهم بود و حرف‌های زیادی خواهم داشت که شاید چند خوشایند برخی دوستان نباشد و شوک بزرگی به اهالی فوتبال وارد کند.

می‌خواهم به حرمت هواداران حرف نزنم
برای هواداران تراکتور به حرمت یک سالی که آنجا بودم و مورد لطف‌ و حمایت آنها بودم احترام زیادی قائل هستم. اگر تا به امروز هم حرفی نزدم به خاطر همین هواداران بود و این مساله ادامه خواهد داشت تا زمانی که مدیران تراکتور هم همانطور که گفتم اگر موضوعی وجود دارد و تخلفی از من سر زده به صورت قانونی دنبال کنند و دست از تهدید و برهم زدن تمرکزم بردارند. از امروز تمام تمرکزم روی استقلال خواهد بود و با این تیم بهترین اهداف و اتفاقات را دنبال خواهم کرد.

دیدگاه تان را بنویسید