بیانیه پدر مسی علیه لالیگا؛ رقم فسخ 700 میلیونی وجود ندارد

خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه لیونل مسی، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازیکن حق دارد در پایان فصل 20 - 2019 قراردادش را با باشگاه بارسلونا فسخ کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فوق ستاره آرژانتینی هفته گذشته با ارسال فکسی به باشگاه بارسلونا درخواست جدایی خود از این تیم را اعلام کرد. او با استناد به بندی در قراردادش که به او اجازه می‌داد در پایان فصل به صورت رایگان جدا شود چنین درخواستی داد اما باشگاه معتقد است که فرصت استفاده از این منقضی شده و اگر او قصد دارد به تیمی دیگر بپیوندد باید مبلغ بند فسخ 700 میلیون یورویی او پرداخت شود. سازمان لالیگا نیز اعلام کرده بود که این بند فسخ فعال است. 

فوتبالی نوشت: شرکت حقوقی "کواتروکاساس" که به مسی مشورت می دهد، در بیانیه ای با امضای پدر  بازیکن آرژانتینی اعلام کرده است: "ادعاهای موجود در بیانیه لالیگا ناقص است. ما نمی‌دانیم که آنها چه قراردادی را بررسی کرده‌اند و بر چه اساسی به این نتیجه رسیده‌اند که بند فسخ دیگر از سوی این بازیکن قابل استفاده نیست در حالی که فصل ورزشی 20 - 2019 تحت تاثیر شرایط متفاوتی قرار داشت. لالیگا مرتکب یک اشتباه فاحش شده است. همانطور که در بند 8.2.3.6 قرارداد بین باشگاه و بازیکن به امضا رسیده، در صورت فسخ یک طرفه هیچ غرامتی پرداخت نخواهد داشت که این بند تحت تاثیر شرایط پایانی فصل 2020 - 2019 است و بند فسخ 700 میلیونی به هیچ وجه وجود ندارد."

پدر مسی در واقع به این موضوع اشاره دارد که شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا به این بازیکن اجازه می‌دهد که در فرصتی بیشتر از حد تعیین شده از بند فسخ قراردادش استفاده کند. 

یکشنبه گذشته لالیگا در بیانیه ای اعلام کرده بود که مسی حق ندارد که به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و اگر قصد رفتن را داشته باشد باید رقم فسخ قراردادش که 700 میلیون یوروست را بپردازد.

دیدگاه تان را بنویسید