تمهیدات پلیس راهور برای آغاز سال تحصیلی جدید

رئیس پلیس راهور فاتب گفت: با تمام توان و با استفاده از تجربیات ارزشمند سالهای گذشته و با بهره گیری از ظرفیت نیروهای ستادی و صف خود آمادگی لازم را جهت شروع آغاز سال تحصیلی جدید دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ سردار محمد حسین حمیدی اظهار کرد: پلیس راهور فاتب با تمام توان و با استفاده از تجربیات ارزشمند سالهای گذشته و با بهره گیری از ظرفیت نیروهای ستادی و صف خود آمادگی لازم را جهت شروع آغاز سال تحصیلی جدید دارد.

مهر نوشت: وی افزود: در همین راستا و قبل از اینکه مدارس کار خود را شروع نمایند پلیس راهور فاتب پیش بینی‌های لازم را در این خصوص انجام داده و در وهله اول با برگزاری کلاسهای مجازی برای توجیه و آموزش رانندگان سرویس مدارس، این رانندگان را آماده شروع به کار در این ایام کرده و در مرحله دوم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با برگزاری کلاسهای آموزشی پیمانکاران سرویس مدارس، اقدامات خود را به صورت همه جانبه در بحث بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و در جهت تردد هر چه ایمن تر دانش آموزان انجام داده است.

سردار حمیدی ادامه داد: در این دوره از کلاس‌ها که به صورت کارگاهی برگزار شد، کارشناسان و مدرسان و مربیان پلیس راهور فاتب با بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هر یک از پیمانکاران سرویس مدارس آنها را مجاب کردند که آموزش‌های لازمی را که در این کلاس‌ها فرا گرفته‌اند به رانندگان سرویس مدارس منتقل کرده و حتماً آنها را آموزش دهند.

رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس از روز شنبه آغاز می‌گردد گفت: کارکنان پلیس راهور فاتب چه در شرایط برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی و چه حضوری آمادگی صد درصدی خود را جهت روان سازی ترافیک در معابر شهری اعلام می‌دارند و همانند اول مهر ماه هر سال در تمامی نقاط حضور مستمر وموثر خواهند داشت.

وی به تمامی دانش آموزان میهن اسلامی مخصوصاً به همیاران پلیس و کلاس اولی‌ها، بازگشایی مدارس را تبریک گفت و از آنها خواست به توصیه‌های مربی و مدیر و معلم خود گوش دهند و حتماً از ماسک استفاده نمایند.

 

دیدگاه تان را بنویسید