پیدا شدن انگلی 12 سانتی در سر فردی چینی!+ فیلم

انگلی 12 سانتی که به مدت 17 سال در سر مردی چینی زندگی می کرد توسط پزشکان خارج شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جراحان چینی کرمی ۱۲.۷ سانتی متری را که به مدت ۱۷ سال در مغز یک بیمار زندگی می‌کرد بیرون کشیدند. این مرد ۲۳ ساله که از سن ۶ سالگی از ناحیه دست و پا احساس کرختی می‌کرد اخیرا به دلیل بی حسی در قسمت بالاتنه خود در بیمارستان بستری شده بود. پزشکان پس از انجام آزمایش سی تی اسکن این انگل را در مغز این جوان مشاهده کردند. این عمل جراحی روز سه شنبه در بیمارستان «ووچانگ» واقع در استان جیانگسو انجام شد.

بنا به گفته پزشکان مصرف گوشت خام یا گوشت نیمه خام مانند قورباغه یا مار موجب ایجاد انگل در بدن این بیمار شده است. مرد ۲۳ ساله که هویتش «چِن» اعلام شده به پزشکان گفت که از ۱۷ سال پیش در دست و پاهایش احساس کرختی می‌کرده است. او همچنین گفت طی این مدت دچار سردرد و برخی اوقات حالت تهوع می‌شده است. این مرد جوان که با تلویزیون محلی جیانگسو مصاحبه می‌کرد گفت که والدینش اصرار داشتند به بیمارستان مراجعه کند، اما او تمام این نشانه‌ها را ناشی از بیماری ژنتیکی می‌دانست.

گفتنی است؛ خبر پیداشدن این کرم ۱۲ سانتی در مغز این پسر جوان چینی در حالی خبرساز شد که در ماه آوریل نیز یک انگل ۶ اینچی از مغز یک دختر ۲۳ ساله چینی بیرون کشیده شده بود. پزشکان در این مورد نیز مصرف گوشت خام را عامل ایجاد انگل در مغز این زن جوان اعلام کرده بودند.

دیدگاه تان را بنویسید