تیاگو سیلوا به چلسی پیوست

مدافع برزیلی با پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی تیم فوتبال چلسی به این تیم لندنی پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیاگو سیلوا مدافع برزیلی معاینات پزشکی خود را در تیم جدید خود یعنی چلسی با موفقیت انجام داد. او که اخیرا در فینال لیگ قهرمانان اروپا همراه با تیم فوتبال پاری سن ژرمن حضور داشت، تصمیم به حضور در لیگ فوتبال انگلیس و باشگاه چلسی گرفته است.

این مدافع ۳۵ ساله که نقش مهمی در موفقیت های اخیر تیم فرانسوی در سالهای اخیر داشته است، قصد دارد تا جام جهانی ۲۰۲۲ بازی کند و به همین خاطر با امضای قراردادی ۲ ساله به ارزش سالی ۱۰ میلیون یورو پیراهن چلسی را به تن خواهد کرد و احتمالا بعد از پایان مدت قراردادخود از این تیم جدا خواهد شد.

پیشتر جان تری نیز از خرید این بازیکن حمایت کرده بود و عنوان کرده بود سیلوا می تواند مشکلات دفاعی چلسی را در کوتاه مدت برطرف کند. در حالی که تیم لندنی قصد داشت ناتان آکه را برای این پست جذب کند، این بازیکن به منچسترسیتی پیوست تا تیاگو سیلوا راهی چلسی شود.

سیلوا در تابستان ۲۰۱۲ از میلان به پی اس جی پیوست. از آن زمان ، این مدافع در تمام مسابقات ۳۱۵ بازی برای پاریسی ها انجام داده و ۱۷ گل به ثمر رسانده است و بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بست و در نهایت بعد از ناکامی در کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان از این تیم جدا شد.

دیدگاه تان را بنویسید