پرورش پرندگان اهلی با کمک دستگاه جوجه کشی

خرید و فروش انواع پرنده های اهلی و زینتی بازار داغی را برای خود ایجاد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ علاوه بر این در سال 2009 بررسی جهانی در زمینه تغذیه و تامین غذا صورت گرفت که بر اساس اطلاعات ارائه شده کل دنیا از نظر تامین گوشت علی الخصوص گوشت مرغ با کمبود شدید مواجه است. در این بین افراد مختلفی در کشور های مختلف فرصت را غنیمت شمرده و وارد عرصه پرورش انواع پرنده اهلی همانند مرغ و یا پرورش بلدرچین شده اند تا از طریق فروش گوشت و تخم خوراکی آنها بتوانند درآمدزایی کنند. کشور ایران نیز از این موضوع مستثنی نبوده و هم گام با دیگر کشورها تولید گوشت و تخم از طریق پرورش پرنده های اهلی را به عنوان یکی از اولویت های مهم در نظر گرفته است. 

برای پرورش انواع پرنده ها چه در مقیاس کوچک و چه در اندازه صنعتی باید از دستگاه جوجه کشی بهره گیری شود. همین امر باعث شده تا در طی چند سال گذشته چندین شرکت وارد عمل شده و به طراحی و تولید انواع دستگاه جوجه کشی و تجهیزات مرغداری بپردازند. در این بین برخی از شرکت های نوپا به دلیل بودجه کم و همچنین نداشتن تجربه محصولاتی را تولید می کنند که در امر تبدیل تخم نطفه دار به جوجه موفق نبوده و یا راندمان چندان قابل توجهی را ارائه نمی دهد. 

این در حالی است که برخی دیگر از شرکت ها با اتکا بر تجربه طولانی مدت، با بهره گیری از قطعات پیشرفته و درجه 1 توانسته اند دستگاه هایی تولید کنند که با بسیار از محصولات خارجی در یک ترازو کیفی قرار بگیرد

گروه صنعتی اسکندری 

گروه صنعتی اسکندری یکی از شرکت های پرچمدار و پیشکسوت سازنده انواع دستگاه جوجه کشی و تجهیزات سالن پرورش طیور می باشد. این شرکت در سال 1372 توسط برادران اسکندری در شهر ارومیه تاسیس شده که با تجربه نزدیک به 3 دهه توانسته هر سال چندین محصول جدید به بازار ارائه دهد.

شایان ذکر است که گروه صنعتی اسکندری برای بالا بردن کیفیت تولید و همچنین جلب رضایت کاربر تمامی فرایند طراحی و انتخاب قطعات را از نمونه های معروف خارجی همچون آرکام کره جنوبی الگوبرداری و الهام گیری کرده است. 

همچنین در این شرکت برای بالا بردن کیفیت کار یک سیستم کنترل کیفیت چند مرحله ای در نظر گرفته شده است. پیرو همین سیستم، هر دستگاه یا محصولی که در فرایند مونتاژ و تولید قرار می گیرد، در هر مرحله توسط مهندس مربوطه کنترل کیفیت شده و تنها در صورت تایید توسط آن فرد خط تولید کار خود را ادامه می دهد.

گروه صنعتی اسکندری برای رفاه حال کاربر، محصولات خود را در ظرفیت ها و اندازه های مختلف تولید می کند تا فرد بتواند با توجه به بودجه، محیط و نوع فعالیتی که در نظر دارد بهترین گزینه را خریداری کند.

 

اگر به وب سایت رسمی گروه صنعتی اسکندری که تحت عنوان چیکن دیوایس شناخته می شود مراجعه کنید خواهید دید که انواع دستگاه جوجه کشی خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در ظرفیت های مختلف موجود می باشد. همین موضع نشان دهنده قدرت بالای تیم مهندسی و خط تولید این شرکت است. توجه داشته باشید که در صورت سفارش از این وب سایت شما با پرداخت هزینه واقعی محصول و بدون هیچ مبلغ اضافی در واقع محصول را بدون واسطه از خط تولید شرکت خریداری می کنید.

20

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی تولید شده توسط این برند تحت عنوان ایزی باتور شناخته می شود. از این نوع محصولات برای جوجه کشی از انواع تخم نطفه دار پرنده های زینتی، گران قیمت و اهلی بکارگیری می شود. 

برق مصرفی در نظر گرفته شده در دستگاه جوجه کشی خانگی از نوع 12 ولت می باشد. از این رو یک اینورتر یا همان مبدل برق به همراه محصول به کاربر ارائه می شود تا با استفاده از آن بتواند دستگاه را به برق شهری 220 ولت متصل کند. استفاده از برق 12 ولت باعث شده تا در صورتی که کودک شما در خانه به هر طریقی به قسمت داخلی دستگاه دسترسی پیدا کرد به هیچ عنوان دچار برق گرفتگی نشود.

دستگاه جوجه کشی خانگی در انواع مختلف تولید می شود که دو مدل 12 تایی حرفه ای و آماتور مخصوصاً برای جوجه کشی از پرنده های زینتی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شانه های بکار رفته در این محصولات از نوع همه کاره می باشند که فرد می تواند با توجه به اندازه تخم نطفه دار، سایز آن را تغییر دهد. همچنین این نوع شانه ها به صورت 360 درجه و رو به پهلو تخم ها را می چرخانند که در بالا بردن راندمان و درصد موفقیت هچ بسیار تاثیرگذار می باشد. 

دستگاه های مدل ایزی باتور 40 و 80 جدیدترین محصولات خانگی تولید شده توسط گروه صنعتی اسکندری می باشد. برای اولین بار در کل ایران تنها در این دو دستگاه از شانه های غلطکی 360 درجه بهره گیری شده است. این شانه ها با الهام گیری از نمونه های آرکام طراحی و تولید شده که می توانند به طور همزمان چندین نوع تخم نطفه دار را بدون محدودیت اندازه و سایز در خود جای دهند. 

دستگاه جوجه کشی صنعتی 

این شرکت همچنین انواع دستگاه جوجه کشی در ظرفیت های نیمه صنعتی و صنعتی بزرگ تولید می کند. کاربر می تواند با استفاده از آنها به صورت همزمان از چند صد تا چند هزار تخم نطفه دار به جوجه کشی بپردازند. گروه صنعتی اسکندری در سال 2019 تمامی مدل های صنعتی را با توجه به تکنولوژی روز دنیا بروز کرد که در این فرایند برد پیشرفته JDR950 به همراه شانه های همه کاره نسل جدید، سیستم رطوبت رسانی اتومایز و عایق بندی چند لایه برای این سری از محصولات در نظر گرفته شد. 

 

دستگاه جوجه کشی درنا 

دستگاه جوجه کشی درنا را می توان به عنوان ماحصل تمام تجربیات و به عنوان بروزترین و پیشرفته ترین محصول از این شرکت در نظر گرفت این دستگاه کاملا مناسب برای پرورش بوقلمون میباشد . گروه صنعتی اسکندری برای طراحی و تولید درنا از بهترین قطعات داخلی و همچنین وارداتی بهره گیری کرده و تمامی مراحل طراحی را به صورت موشکافانه از برترین نمونه های خارجی الگوبرداری کرده است. سری درنا مجهز به سنسور SHT نسل 3، سنسور یدکی، سیستم رطوبت رسان تمام اتوماتیک، راک های آلومینیومی، بدنه PVC به همراه پروفیل آلومینیومی می باشد که نهایت کیفیت و راندمان را به ارمغان آورده است. 

تنها در این سری از محصولات مجهز به برد هوشمند JDR 970 و سرکت برد طرح متالایز  می باشد که یک ویژگی بارز به شمار می رود.

علاوه بر موارد ذکر شده در دستگاه جوجه کشی درنا با الهام گیری از مدل های جدید آرکام کره جنوبی کانال های مخصوص تهویه هوا به همراه ونتیلاتور گردش هوا تعبیه شده تا فرایند تامین اکسیژن و دفع کربن دی اکسید در ایده ال ترین حالت ممکن انجام شود.

خرید دستگاه جوجه کشی 

تجربه ای نزدیک به 3 دهه، نرخ فروش بالا و رضایت کاربران تضمین کننده کیفیت محصولات گروه صنعتی اسکندری می باشد. شایان ذکر است که این برند در سال 95 به عنوان واحد نمونه شمال غرب کشور معرفی شد. برای خرید دستگاه جوجه کشی به  وبسایت گروه صنعتی اسکندری مراجعه نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید