معاون باشگاه استقلال خبر داد؛

تصمیم نهایی درباره دانشگر و باقری هفته آینده گرفته می‌شود

معاون باشگاه استقلال گفت: در مورد دانشگر و باقری هنوز تصمیم گیری نشده و طی هفته آینده نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، احمدمددی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی، در مورد تیم داری باشگاه استقلال اظهار داشت: باشگاه بزرگ استقلال امسال بر اساس برنامه ریزی و سیاست گذاری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، برنامه ریزی کرد که در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی حضور موثر و پرقدرتی داشته باشد. بر این مبنا رضایزدانی به عنوان سرمربی تیم کشتی باشگاه استقلال انتخاب شد. ان‌شاالله با مجوزی ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به برگزاری تمرینات و رقابت‌ها اقدام خواهد شد.

وی در مورد اینکه با وجود بدهی‌های زیاد باشگاه استقلال، در مورد تیمداری در کشتی اقدام شده، عنوان کرد: بودجه کشتی کاملا از منابع اسپانسر تامین می‌شود و هیچ ربطی به بودجه استقلال ندارد. از این جهت هیچ نگرانی وجود ندارد. کشتی اسپانسر جداگانه دارد و تمامی هزینه‌ها توسط آن انجام می‌شود.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود کشتی‌گیران مطرح قراردادشان را بسته‌اند و تامین کشتی‌گیر چگونه انجام خواهد شد، اظهار داشت: اینگونه نیست. خوشبختانه در برهه خوبی این اتفاق افتاده و در صحبت‌هایی هم که با فدراسیون کشتی داشتیم، کشتی‌گیران خوبی هم حضور دارند. رضایزدانی هم به عنوان یک اسطوره کشتی حتما با برنامه ریزی وارد این عرصه شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کشتی‌گیران خارجی هم استفاده خواهد شد، گفت: بله، احتمال دارد.

مددی در خصوص برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه برای رسیدگی به پرونده دانشگر و باقری، عنوان کرد: جلسه کمیته انضباطی با حضور اعضای ان برگزار شد. صحبت‌های دو بازیکن را شنیدیم. عذرخواهی کردند. طی روزهای آینده هم انشاالله حکم اعلام خواهد شد.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود برخلاف باقری، دانشگر بخشیده نمی‌شود، اظهار داشت:‌ به هیچ عنوان چنین موضوعی مطرح نیست. هنوز تصمیم گیری نشده، طی هفته آینده نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام می‌شود.

وی در خصوص اینکه حضور علی کریمی و روزبه چشمی در بازی با پرسپولیس نامشخص است، گفت: من امروز با نوروزی و ستوده صحبت می‌کنم و آخرین وضعیت این دو را جویا می‌شوم.

 

دیدگاه تان را بنویسید